Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 02 2003,16:46)]Dat kan er mee te maken hebben.
Maar misschien vind ik wat minder droog en een beetje grof wel gewoon mooier?!
Persoonlijk vind ik te droog ook niet mooi, maar ik dat mijn metabolisme optimaal is voordat ik aan de bulk ga, en ik vind het nu wel een sport om te kijken tot hoever we het krijgen
Het is al een hele omschakeling voor me hoor Riki.
Ben altijd en eigenlijk nog wel gek op massa en kracht geweest. dat je daar wat vetter bij bent is een gevolg. 14% is en ruim 20 kilo minder is niet niks kan ik je vertellen.
10% zou het matje zijn voor me hoewel... je weet maar nooit
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 02 2003,16:49)]Het is al een hele omschakeling voor me hoor Riki.
Ben altijd en eigenlijk nog wel gek op massa en kracht geweest. dat je daar wat vetter bij bent is een gevolg. 14% is en ruim 20 kilo minder is niet niks kan ik je vertellen.
10% zou het matje zijn voor me hoewel... je weet maar nooit
Greets...
Moet zeggen dat ik het wel knap vind van 21 naar 14%, met jouw gewicht, moet er al monsterlijk uitzien.
Niet, mag alleen nog kipfilet
Was 215-220kg ongeveer dus scheelt helemaal niet zo heel veel.
Dat is ook wat me zo verbaast, iedere keer als ik zwaarder werd kwam er kracht bij die heel behoorlijk bleef ook. Toen ik ging cutten zakte het helemaal in om na een aantal weken langzaam maar zeker weer terug te komen.
Curiosio: gaat hartstikke goed. 14% BF zou ik ook tevreden mee zijn. 6 x 190Kg banken kan ik alleen nog van dromen.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Citaat[/b] (diet4ever @ Jun. 02 2003,22:51)]Curiosio: gaat hartstikke goed. 14% BF zou ik ook tevreden mee zijn. 6 x 190Kg banken kan ik alleen nog van dromen.
Cur, zijn armpies zien er ook erg stevig uit, ik was vroeger ook van de compound movements, the only way to get size
Had het er vandaag met Shannasse over en ga denk ik voor een bf van 10%. Ben er steeds meer van overtuigd geraakt dat nu ik toch bezig ben ik het ook meteen maar beter goed kan doen.
Wil onder geen voorwaarde onder de 100kg. Kan dat geestelijk niet aan
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 03 2003,17:09)]Raar maar waar...
Ik weet dat het nergens op slaat maar ik moet er niet aan denken om eronder te komen..
Greets...
Cur, de spiegel vertelt hoe je eruit ziet niet de weegschaal, maar kan me er wel iets bij voorstellen, moet er zelf niet aan denken om onder de 90 nu te komen met het cutten, maar zit nog plm 5.5-6 kg verwijdert, 10% bf op jouw frame is monsterlijk, ben erg benieuwd en suc7, its a bitch to do, but life is a bitch anyway!
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment