voedingsschema in bulkfase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema in bulkfase

Dit was mijn "bulk dieet":
    -Maaltijd 1: brinta pap (een grote mok vol), whey-eiwit shake en een stuks fruit (banaan, appel o.i.d.)
    -Maaltijd 2: 5 volkoren boterhammen (4 met vleeswaren en 1 met honing of appelstroop) en half bakje magere kwark (± 250 gram)
    -Maaltijd 3: 6 boterhammen (4 met vleeswaren en 2 met honing of
    appelstroop) en half bakje magere kwark (± 250 gram)
    -Maaltijd 4: whey-eiwit shake, 2/3 boterhammen met honing en een stuks fruit
    -Maaltijd 5: warme maaltijd --> aardappelen, groente (goed bord vol) en
    blikje tonijn of kip of gehakt en lijnzaadolie, multi vitaminetablet
    -Maaltijd 6: bakje magere kwark(±500 gr) met stukjes appel en kaneel er
    door heen.

toen ik vorig jaar na zomer vakantie hiermee begon woog ik een kilootje of 95 en in een half jaar tijd heb ik dat omhoog gekrege na ongeveer ruim 105 kilootjes, wel is mn vetpercentage een paar procent (van 12 tot 14/15%) toegenomen, maar dat moet er nog afgetraind worden.. nou ja zo ben ik er achter gekomen dat goed eten en daarbij hard traine bij mij een goed resultaat geeft...

grtz

en wat is dan nu je vraag ??
    Who's the Chef

Comment

Daar heb je dan een net resultaat mee behaalt

Goed voorbeeld voor een voedingsschema dus.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Geen vraag maar voorbeeld inderdaad. Mooi resultaat gozer!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Uitstekend resultaat idd.
          Heb je intussen wel je kcal wat omhoog gegooid? 10 kilo erbij waarvan behoorlijk wat spier vraagt uiteraard extra voeding hè.

Comment

Originally posted by Shannasse
            Uitstekend resultaat idd.
            Heb je intussen wel je kcal wat omhoog gegooid? 10 kilo erbij waarvan behoorlijk wat spier vraagt uiteraard extra voeding hè.
            nou ik heb het maar heel iets omhoog gegooit, omdat ik anders mijn vetpercentage te veel de lucht in zou schieten en dat wil ik ook niet.
            mijn buik is wel dikker geworden, maar dat vin ik niet zon probleem in de bulkfase, ik weeg op dit moment nu ook zon 110 kilo dus weer een paar kilootjes er bij ..gaat wel lkker duz

Comment

[quote=boelie]Dit was mijn "bulk dieet":
              -Maaltijd 1: brinta pap (een grote mok vol), whey-eiwit shake en een stuks fruit (banaan, appel o.i.d.)
              -Maaltijd 2: 5 volkoren boterhammen (4 met vleeswaren en 1 met honing of appelstroop) en half bakje magere kwark (± 250 gram)
              -Maaltijd 3: 6 boterhammen (4 met vleeswaren en 2 met honing of
              appelstroop) en half bakje magere kwark (± 250 gram)
              -Maaltijd 4: whey-eiwit shake, 2/3 boterhammen met honing en een stuks fruit
              -Maaltijd 5: warme maaltijd --> aardappelen, groente (goed bord vol) en
              blikje tonijn of kip of gehakt en lijnzaadolie, multi vitaminetablet
              -Maaltijd 6: bakje magere kwark(±500 gr) met stukjes appel en kaneel er
              door heen.

toen ik vorig jaar na zomer vakantie hiermee begon woog ik een kilootje of 95 en in een half jaar tijd heb ik dat omhoog gekrege na ongeveer ruim 105 kilootjes, wel is mn vetpercentage een paar procent (van 12 tot 14/15%) toegenomen, maar dat moet er nog afgetraind worden.. nou ja zo ben ik er achter gekomen dat goed eten en daarbij hard traine bij mij een goed resultaat geeft...

Een goede schema absoluut niks mis mee.

Alleen zou ik tussen door nog eens lekker een stukje vis bij nemen ik ben voorstander voor een stuk vis extra neem van mij aan dat je lichaam daar goed op reageerd echt.wanneer je niet van vis houd dan stukje kip gaar koken met boulionblokje. in je periode om droog te trainen is vis ook erg goed, licht lekker licht in je maag, maar ik denk dat je wel weet waarom vis zo goed is.

succes met bulken Mave
              BEAT THE CHALLENGE

Comment

dsus je woog 95 ..maar toch een vetpercentage van 12%..hm vind ik best wel knap

Comment

10 kg aan komen in een half jaar is al erg knap met een kleine stijging van je bf en naturel ik mijn ogen onmogelijk maar goed
                  Who's the Chef

Comment

Zou neerkomen op 5,5 kilo vvm...
                    Is voor een absolute beginner die nog nooit wat heeft gedaan al knap in een half jaar tijd maar voor iemand die al op een behoorlijk gewicht zit en al enige tijd traint is het naturel idd niet haalbaar lijkt me.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X