wat doen jullie als je op een dag echt geen zin heb in eten , ben aan het bulken maar om de twee weken heb ik is zo een dag ?
geen honger
Collapse
X
-
En is er een reden voor? Puur gebrek aan eetlust of te weinig variatie in je maaltijden?
In het eerste geval zou ik op die lastige dag de porties eens proberen te verkleinen en spreiden over meer maaltijden (zelfde totaal kcal uiteraard) waarbij je wel de uren van eerste en laatste maaltijd als van ouds probeert te respecteren anders klopt je behoefte mogelijk niet meer. In het tweede geval schema omgooien en er variatie in brengen.
-
Heb je ook een junkdag in je schema?
Zo niet zou ik op die dag (of zelfs iedere week een dag) gewoon ff maling hebben aan je schema en alleen eten als je er zin in hebt. Probeer uiteraard wel om iig je eiwitten binnen te krijgen maar verder niks forceren.
Zo'n dag waarop je voeding inens heel anders is dan de rest van de week is juist wel aan te raden, schrikt je lichaam weer ff hè.
Comment
-
ja die heb ik (de zondag) en voor de rest mijn eiwitte die gaan er zonder probleem in omdat het vloeibaar maar echt vaste maaltijd is wel soms en gevecht tegen mijn eigen , kan het ook niet zijn dat je op een gewicht komt dat u lichaam zeg van ^^ ok wat minder nu ^^???
thanks voor de reactie ...
Comment
-
Originally posted by life styleja die heb ik (de zondag) en voor de rest mijn eiwitte die gaan er zonder probleem in omdat het vloeibaar maar echt vaste maaltijd is wel soms en gevecht tegen mijn eigen , kan het ook niet zijn dat je op een gewicht komt dat u lichaam zeg van ^^ ok wat minder nu ^^???
thanks voor de reactie ...
Nee dit heb ik nooit meegemaakt.
Ben je bezig met AS? En dan toevallig orale AS?
Comment
-
Ik duw het ook gewoon naar binnen, wat Achilles zegt, ik had bij D-boll ook wel minder zin om te eten. Zolang het geen pijn doet in de maagstreek kan het zeker gaan kwaad. Het zit em allemaal tussen je oren....
Smakelijk!
Grtz-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Comment
-
ja achilles maar geen orale , zit eigelijk zo
ik was bezig met een kuur (zoals herder gepost) maar had bijna geen effect (dosering te laag ) dus met die kuur gestopt en ben nu in week drie van deze kuur
2cc tren gg
4cc test gg
en dit voor 10 weken met als nakuur nolva en clen , dus tot nu toe ben ik MEER als tevreden maar ja soms het eten ......
126 kg
1.94 m
24 % kan het misschien van de tren zijn ? greets
Comment
-
Originally posted by BoccaAls het verkleinen van die porties nog niet mocht helpen, haal je je staafmixer maar boven.
Mixen die handel, desnoods water toevoegen en uitlepelen/uitdrinken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-