wanneer je shakies nemen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanneer je shakies nemen ?

heey

ik heb whey weight gainer gekocht en whey proteine shakie..

Ik vroeg me af wanneer je die dingen het best in kan nemen ?

Alvast bedankt groetjess

Ik denk whey shakes na het trainen sowieso, en s'ochtend, en weight gainer voor het slapen en mischien tussedemiddag
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hey en ik vroeg me af....

ik heb dagelijkse eiwitbehoefte van 167 gram
      van 1 zon shakie krijg je 80 gram binnen betekent dat dan dus dat als ik 2 shakies op een dag drink dat dan al aan mijn dagelijke behoefte zit ??
      want dat lijkt wel erg simpel

Alvast bedankt

Comment

Zo zou ik het niet zien, dit is whey eiwit, dat werkt toch weer anders als caseïne, ik zou gewoon naast deze shakes toch andere vormen eiwit proberen binnen te krijgen.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

re

beste een shake nemen s,ochtends voor bij het ontbijt en inderdaad direkt na de training ........

Comment

mischien "lees de verpakking"

Comment

Originally posted by dav1t0
              Ik denk whey shakes na het trainen sowieso, en s'ochtend, en weight gainer voor het slapen en mischien tussedemiddag
              Je zit aardig in de buurt maar een weightgainer voor het slapen is natuurlijk juist níet aan te bevelen hè, al die koolhydraten verwerkt je lichaam niet meer en wordt dus makkelijk opgeslagen als vet.
              Voor het slapen zijn eiwitten juist goed, maar whey schiet niet echt op omdat het snelle eiwitten zijn. Langzame zijn beter dan heb je 's nachts wat.

Verder hangt het helemaal van je voedingsschema af of en hoeveel van welke shakes je zou moeten nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X