Brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik neem brinta alleen met water is niet het lekkerste wat je kan nemen maar vindt dat er te veel vet zit in melk

Comment

Beetje onzin, zeker in magere melk zit niet veel vet en kan zeker geen kwaad.
      Misschien beter eerst de grote lijnen op orde hebben voordat zulke details overdreven belangrijk worden gemaakt...

Comment

Brinta? Is dit havermoutpap?
        Ben Belg

Comment

Originally posted by Sportfood
          Je kunt ook een schepje Nesquick of iets dergelijks door de brinta doen. Dan heb je chocolade pap
          Of eiwitpoeder met chocolade smaak. Doe er een banaan bij en je hebt helemaal een goede combinatie.

Als je weet welke verhouding vloeistof-brinta je moet gebruiken is het goed te eten hoor. Ik maak altijd een shake van brinta, protein 80, lijnzaadolie en halfvolle melk. Dit kan ik op school snel tussen de lessen door drinken.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Tja idd smaken verschillen;

Ik doe brinta, havermout, whey en water in de blender en ben er echt verslaafd aan (het eerste wat ik doe als ik opsta).

Mijn vrouw ontbeed nooit, totdat ze sóchtens wat brinta (de fruitvariant; met krentjes en appel) met sojamelk en honing mengde en meenam in een bidon naar haar werk (ze zit ong. 40 min in de auto naar haar werk).

Tja en kwestie van wennen.

Feitelijk blijft het zo dat iedereen gewoon zijn ding moet doen en niets tegen zijn/haar wil, want dan zet je het toch niet door.
            Don't get pimped, get pumped!

Comment

Weet er iemand waar ik dit in België kan krijgen? Wil het eens uitproberen (begin de muesli wat beu te worden).

Comment

ik heb vroeger ook altijd s'ochtends brinta gegeten kvond het altijd lekkor maar opeens at ik het niet meer kweetnie hoezo, ik lust geen melk maar zo proefde ik er nie veul van, miss dat ik het ook weer es ga ete.. brinta kun je idd in bijna elke supermarkt kopen.
                on the road to get huge

Comment

ik neem s'ochtends brinta of havermout 60gr. en één schep whey 35gr.
                  alles gaat in de blender met warmwater mmmmmm.
                  En ik neem nog 250gr magere kwark met zoetstof. en 5gr G.T.C.

Gr met rules

Comment

Originally posted by Rabbit
                    Weet er iemand waar ik dit in België kan krijgen? Wil het eens uitproberen (begin de muesli wat beu te worden).
                    Ik heb geen flauw idee maar neem aan dat ze het bij jullie ook wel gewoon in de supermarkt verkopen?
                    Je kunt kijken in de ontbijthoek of anders bij de babyvoeding.

Comment

je hebt het ook by de aldi en lidl hebt alleen andere naam volkoren ontbyt staat er op vraag daar maar eens na.

Comment

nutteloze bump. closed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X