Brinta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta

ik heb het nog nooit gegeten dus mijn vraag is wat is het precies en wanneer kun je dit het beste eten want kzie dat heel veel mensen hier brinta eten

grtzzz romano

het is iets om te eten
    en bestaat uit goede en makkelijk KH's
    smorgen en smiddags zou geen probleem zijn
    Who's the Chef

Comment

yup, wat Beentje zegt.

Te koop bij de supermarkt
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Ik neem brinta altijd in de ochtend gemengd met eiwitten en water.

Gr Wendy

Comment

toevallig gister voor het eerst gehaald bij de supermarkt wilde er al een topic van maken.

leek mij gezonde shit maar het is (nog) niet te vreten.. op de doos stond 4-5 eetlepels maar toen vond ik het nog te vloeibaar dus heb ik er nog een stuk of 5 bijgedaan totdat het een dik papje werd. Suiker toegevoegd maar na 2 happen stond het me al tegen.. ik krijg het echt niet naar binnen ook zonder aanstellen lukt het nauwelijks..

dusss wat doen jullie in je brinta?

Comment

Ik eet al brinta vanaf dat ik geboren ben ik ben er eigenlijk verslaafd aan
            Ik doe een bakje met melk in de magnetron tot het kookt en dan de brinta er bij tot de lepel er ik kan blijven staan en voor de smaak doe ik er 2theelepeltjes rietsuiker bij en dit is goed weg te krijgen zelf vind ik het lkkr maarja smaken verschille natuurlijk

Comment

Ik doe de brinta in de vuilnisbak. Is zo ongeveer de meest gore zooi die je kan eten

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
                Ik doe de brinta in de vuilnisbak. Is zo ongeveer de meest gore zooi die je kan eten

Greets...

zoals ik al zei smaken verschillen

Comment

65 gram in de shaker met 30 gram whey en vul de bekker tot de rand met koud water en drinken maar ik doe dit iedere dag best lekker

Comment

Ik vind die Brinta niet weg te krijgen!
                    Vreselijk gewoon!

Comment

Is inderdaad ongelofelijk ranzig(vind ik).
                      Wel goed, maar een goede vervanger is een lekker bakje yoghurt met muesli.
                      Dat zijn ook makkelijke koolhydraten en vezels. Overigens smaakt dat veeel lekkerder.

Zo is het het lekkerst:

Yoghurt
                      Muesli
                      Half handje grote noten
                      Honing
                      Halve banaan

Grtz, David.
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ik eet alleen brinta "met smaak" ..banaan ofzo..want naturel is niet te vreten :P

Comment

neem gewoon havermout zelf doe ik 60 gr havermout 250 ml magere melk 30 gr whey met 100 ml water en een stuks fruit ( banaan ) in de blender en dat smaakt echt wel lekker geloof mij

Comment

Je kunt ook een schepje Nesquick of iets dergelijks door de brinta doen. Dan heb je chocolade pap
                            www.sportfood.nl

Comment

ik eet het s'ochtends en s'avonds met suiker ik vind het lekker en het vult ook goed
                              The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X