Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
toevallig gister voor het eerst gehaald bij de supermarkt wilde er al een topic van maken.
leek mij gezonde shit maar het is (nog) niet te vreten.. op de doos stond 4-5 eetlepels maar toen vond ik het nog te vloeibaar dus heb ik er nog een stuk of 5 bijgedaan totdat het een dik papje werd. Suiker toegevoegd maar na 2 happen stond het me al tegen.. ik krijg het echt niet naar binnen ook zonder aanstellen lukt het nauwelijks..
Ik eet al brinta vanaf dat ik geboren ben ik ben er eigenlijk verslaafd aan
Ik doe een bakje met melk in de magnetron tot het kookt en dan de brinta er bij tot de lepel er ik kan blijven staan en voor de smaak doe ik er 2theelepeltjes rietsuiker bij en dit is goed weg te krijgen zelf vind ik het lkkr maarja smaken verschille natuurlijk
Is inderdaad ongelofelijk ranzig(vind ik).
Wel goed, maar een goede vervanger is een lekker bakje yoghurt met muesli.
Dat zijn ook makkelijke koolhydraten en vezels. Overigens smaakt dat veeel lekkerder.
Zo is het het lekkerst:
Yoghurt
Muesli
Half handje grote noten
Honing
Halve banaan
neem gewoon havermout zelf doe ik 60 gr havermout 250 ml magere melk 30 gr whey met 100 ml water en een stuks fruit ( banaan ) in de blender en dat smaakt echt wel lekker geloof mij
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment