Callorie tellen
Collapse
X
-
Maar hun adviezen zijn wel een beetje raar, veels te veel enrgie uit vet. Hun advies bijvoorbeeld voor mijn lengte en gewicht is 3400 Kcal, en 10% uit eiwit, 30% uit vet en 60% uit koolhydraten. Lijkt me niet echt goed eerlijk gezegd. En als ik aangeef dat ik wil aankomne zeggen ze dat ik dan meer vet en koolhydraten moet eten
Nou ja, wel handig om kalorietjes en zo te tellen, verder maar niet te veel naar kijken
Comment
-
Moet je gewoon niet opletten, ik gebruik het gewoon om in grote lijnen mijn cal. van de dag te bereken, daar is het ook voor. De rest van de site heb ik niet echt aandachtig doorgelezen.
Ik heb net ook die test,bereking gedaan en je hebt gelijk wat die verdeling aangaat!?!? Apart....
En nog zoiets kroms:
<u>Eiwit is een stof die voorkomt in al het leven op aarde.
Ze bestaan uit aminozuren. Dit zijn een soort bouwstenen van de eiwitten.
Deze aminozuren kunnen niet door ons eigen lichaam worden aangemaakt </u>
Wat 'n bullshit! is het niet zo dat er maar 8 amino's niet zelf door ons lichaam geproduceerd kunnen worden en die 8 moeten we via onze voeding binnen krijgen. [essentiele amino's]
tryptofaan,isoleucine, valline,lysine,methionine ,leucine en fenylalanine
Grtzzzz Ax
DUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Axor B. @ Apr. 17 2003,15:49)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Apr. 17 2003,15:02)]Ik weet niet of het er precies 8 zijn maar er zijn er inderdaad een aantal ja.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Dit is echt een handige site alleen schrik een beetje van me totaal. Had ik heel anders verwacht. Het verschilt natuurlijk elke dag maar vaak hebik ongeveer 1900kcal met 300 koolhydraten,190 eiwit en 35 gram vet.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Heb hem ook effe ingevuld en schrik niet, zit gemiddeld tussen de 3000 en 3500 cal per dag. Iets te hoog in mijn vetten volgens de hier geldende maatstaf maar dat kan voor mij persoonlijk niet zoveel kwaad. Eiwitten zijn wel prima, iets meer dan 2 gram per kilo lichaamsgewicht.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-