6h10 Special k 100g + 50g muesli + magere melk
10h00 5 bruine rijstkoeken + kippewit 75g + shake whey
12h00 blik tonijn + koude schotel + soep + 2 bruine boterhammekes
15h00 banaan + rijstkoeken + kippewit 75g + shake whey
17h00 Bruine rijst + vlees ( kip/lam/paard of struisvogel) 150g +gestoomde groenten
Dan gaan we van maandag tot vrijdag trainen. Na de training neem ik een eiwitbarreke
21h30 shake whey + youghurt 100ml
22h00 SLAAPWEL + GROEIEN die spieren
SUPPLEMENTEN GEDURENDE DE DAG
Whey eiwitten
glutamine voor slapen
creatine half uurtje voor training + dextrose vlak voor begin training
arginine + ornithine voor slapengaan ( shake wel met water dan )
multi- vitaminnekes en mineralen 3keer/dag
calcium/zink+magnesium tabletten 3keer/dag
Ga nu met tribulus terrestris beginnen als ie aangekomen is ( heb er nog geen ervaring mee.
DOEL
Hoop tegen volgende zomer 85kg ( minstens ) te wegen aan een bf-percentage van 8% en dit met mooie afgelijnde tekeningen!!!!
Nu weeg ik 82kg en dit met een lengte van 1.73cm . Mijn vetpercentage ligt nu tussen 9 en 12%. Heb het geluk om dit bij mij in het ziekenhuis te laten testen.
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden en waar ik misschien iets kan aanpassen.
Grietz Spudman
10h00 5 bruine rijstkoeken + kippewit 75g + shake whey
12h00 blik tonijn + koude schotel + soep + 2 bruine boterhammekes
15h00 banaan + rijstkoeken + kippewit 75g + shake whey
17h00 Bruine rijst + vlees ( kip/lam/paard of struisvogel) 150g +gestoomde groenten
Dan gaan we van maandag tot vrijdag trainen. Na de training neem ik een eiwitbarreke
21h30 shake whey + youghurt 100ml
22h00 SLAAPWEL + GROEIEN die spieren
SUPPLEMENTEN GEDURENDE DE DAG
Whey eiwitten
glutamine voor slapen
creatine half uurtje voor training + dextrose vlak voor begin training
arginine + ornithine voor slapengaan ( shake wel met water dan )
multi- vitaminnekes en mineralen 3keer/dag
calcium/zink+magnesium tabletten 3keer/dag
Ga nu met tribulus terrestris beginnen als ie aangekomen is ( heb er nog geen ervaring mee.
DOEL
Hoop tegen volgende zomer 85kg ( minstens ) te wegen aan een bf-percentage van 8% en dit met mooie afgelijnde tekeningen!!!!
Nu weeg ik 82kg en dit met een lengte van 1.73cm . Mijn vetpercentage ligt nu tussen 9 en 12%. Heb het geluk om dit bij mij in het ziekenhuis te laten testen.
Laat me maar weten wat jullie ervan vinden en waar ik misschien iets kan aanpassen.
Grietz Spudman
Comment