Hallo mensen ik ben nieuw hier, en kheb al aardig wat handige tips gezien op deze forums. Nu heb ik een kleine vraag aan jullie. Ik ben zelf 1.90 lang en weeg slechts 75 kilo, elke koolhydraad of eiwit die ik eet schijt ik er gelijk weer uit.. ik neem echt heel weinig op. Ik ben zo'n jongen die geen grammetje aankomt.
Ik heb al een paar van die Arnold shakes gezien, maar die rauwe eieren zijn niks voor mij. Mijn vraag is nu of iemand hetzelfde heeft als ik (moeilijkheden met aankomen) maar toch een manier gevonden heeft?
Ik snap dat 90% van jullie makkelijk aankomen en zoiets heeft "wat zeurt die knaap nou" maar probeer even vanuit mijn perspectief te denken alsjeblieft
Groetjes
thomas
Ik heb al een paar van die Arnold shakes gezien, maar die rauwe eieren zijn niks voor mij. Mijn vraag is nu of iemand hetzelfde heeft als ik (moeilijkheden met aankomen) maar toch een manier gevonden heeft?
Ik snap dat 90% van jullie makkelijk aankomen en zoiets heeft "wat zeurt die knaap nou" maar probeer even vanuit mijn perspectief te denken alsjeblieft
Groetjes
thomas
Comment