Heeft iemand hier ervaring mee?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft iemand hier ervaring mee?

Hallo mensen ik ben nieuw hier, en kheb al aardig wat handige tips gezien op deze forums. Nu heb ik een kleine vraag aan jullie. Ik ben zelf 1.90 lang en weeg slechts 75 kilo, elke koolhydraad of eiwit die ik eet schijt ik er gelijk weer uit.. ik neem echt heel weinig op. Ik ben zo'n jongen die geen grammetje aankomt.

Ik heb al een paar van die Arnold shakes gezien, maar die rauwe eieren zijn niks voor mij. Mijn vraag is nu of iemand hetzelfde heeft als ik (moeilijkheden met aankomen) maar toch een manier gevonden heeft?

Ik snap dat 90% van jullie makkelijk aankomen en zoiets heeft "wat zeurt die knaap nou" maar probeer even vanuit mijn perspectief te denken alsjeblieft

Groetjes
    thomas

eten eten en nog eens eten kerel
    er is nix anders aan te doen

en voorstellen kan altijd nog in het juiste topic
    Who's the Chef

Comment

en misschien weightgainer.. maar dan moetje er wel mee doorgaan ben er ff mee gestopt en ik loop al weer trug
      on the road to get huge

Comment

idd veel heel veel eten!

Comment

Gedragsregels op Bodynet - Dit dient iedereen te lezen!

Verder zijn er geen wonderproducten, de enige oplossing is zorgen dat je goed en ruim voldoende eet, een goed voedingsschema opstellen dus en je eraan houden. Dat schema kun je eventueel aanvullen met (weightgainer)shakes maar shakes zonder een fatsoenlijke basis is nogal zinloos.

Topic (voorlopig) gesloten.

Comment

En weer open.
            Advies van een goed voedingsschema dat ruim boven je behoefte zit blijft uiteraard staan, aankomen is echt voor iedereen gewoon een kwestie van meer (vr)eten dan je verbruikt!

Comment

Ik had eerst ook moeite met aankomen. Heb toen gewoon zoveel mogelijk gegeten, vooral veel koolhydraten en eiwitten. Ben ongeveer 8 kilo aangekomen sinds ik zo eet

Comment

Stel eens een degelijk voedingschema samen en ga (zwaar?) bulken wedden dat je aankomt in no time Weight gainers zijn overbodig als je maar 500-1000 Kcal boven onhoud zit.

Comment

Ja ik zal maar eens een voedingsschema gaan opstellen, in het verleden ben ik ook wel eens aangekomen maar hield ik het niet vol ><

Comment

Ik heb zelf een vaste klanten kaart genomen bij de MC-donalds! Ideetje voor jou misschien?
                    3x pd ff flink schransen! Hamburger-curl hier en een quarter pounder-press daar. Wedden dat je dan aankomt?!!!
                    Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

ja dan word je een dikke papzak, gewoon trainen en veel kip, kwark en rijst eten. Ik eet rijst altijd met satesaus, is het lekkerst. Ik heb hetzelfde probleem, als je een week veel eet kom je niet aan. Je moet het minstens een maand of anderhalf volhouden tot je resultaat ziet.

Comment

Ik doe elke dag Hamburger-curls en Quarter pounder-raisers bij de Mac.
                        Ik zweer t je, de kilo's vliegen eraan!!!
                        Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

ik heb dat ook dat ik haast geen grammetje aankom maar ik ben in een maand van 65 kg naar 70 kg gegaan nu weeg ik tussen de 73 en 75 kg het schommelt steeds maar als je om de 2 uur eet kom je langzamerhand aan er zijn periodes waarin het snel gaat en periodes waarin het juist heel erg langzaam gaat
                          The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Originally posted by bobster
                            Ik doe elke dag Hamburger-curls en Quarter pounder-raisers bij de Mac.
                            Ik zweer t je, de kilo's vliegen eraan!!!

Heb je voor de gein wel is je cholestrol gehalte laten meten??? nog ff zo doorgaan en je hebt een hartverknettering
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X