wat moet eruit???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Persoonlijk zou ik zo veel mogelijk suiker schrappen.
    Als je voldoende kh's binnen krijgt en je suikers uit fruit haalt heb je verder eigenlijk geen behoefte aan suikers uit frisdranken,snoep e.d.
    Toch jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je afvalt door minder ( als in veel minder te gaan eten ) uiteraard val je af enkel is het percentage vet wat je afvalt aanzienlijk minder als je zoals anderen al aangeven tot max 500kcal's onder je onderhoud gaat eten.
    Dit gaat veel langzamer en mensen willen veels te snel de extra kilo's kwijt, maar is het niet zo dat die kilo's die er extra bij aankwamen ook langer de tijd nodig hadden eer ze zichtbaar waren?
    Het is jammer dat er mensen zijn die diëten associëren met uithongeren ik merk het veels te veel bij anderen.
    Als je een beetje onderzoek doet naar waar je lichaam op reageert weet je precies wat je moet doen.
    Geduld is een schone zaak en helemaal bij goed en verantwoord afvallen.

I rest my case
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by ReyMysterio View Post
      Persoonlijk zou ik zo veel mogelijk suiker schrappen.
      Als je voldoende kh's binnen krijgt en je suikers uit fruit haalt heb je verder eigenlijk geen behoefte aan suikers uit frisdranken,snoep e.d.
      Toch jammer dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je afvalt door minder ( als in veel minder te gaan eten ) uiteraard val je af enkel is het percentage vet wat je afvalt aanzienlijk minder als je zoals anderen al aangeven tot max 500kcal's onder je onderhoud gaat eten.
      Dit gaat veel langzamer en mensen willen veels te snel de extra kilo's kwijt, maar is het niet zo dat die kilo's die er extra bij aankwamen ook langer de tijd nodig hadden eer ze zichtbaar waren?
      Het is jammer dat er mensen zijn die diëten associëren met uithongeren ik merk het veels te veel bij anderen.
      Als je een beetje onderzoek doet naar waar je lichaam op reageert weet je precies wat je moet doen.
      Geduld is een schone zaak en helemaal bij goed en verantwoord afvallen.

I rest my case
      Hier sluit ik me volledig bij aan ga 2 of 3 keer per week hardlopen of fietsen.

Comment

ik heb hier ook een discussie staan over ochtend braken
        http://forum.bodynet.nl/algemeen/213...endbraken.html
        ik ben hier voor bij de dokter geweest en die zei dat het door oververmoeidheid komt, maar ik slaap goed kan het ook komen door dus te weinig kcal. ik hoor hier graag over want dan kan ik twee problemen oplossen

Comment

wat moet er uit????

Als je niet snel genoeg gaat,nou dan moet je in hongerstaking gaan val je van zel af!na week

Comment

* Alle junkfood eruit, pindakaas kan er pefect in blijven.

* KH afbouwen met 100 gram per week tot je op 200 gram ofzo zit.. vanaf daar met 50 tot 75 gram per week tot je aan het gewenste aantal zit.

* Vergeet ook niet te refeeden of carb cycles te doen.

* Zorg dat je redelijk hoog zit in eiwitten 350-400 gram

* Ga 500-1000 kcal onder onderhoud zitten, ga niet te snel want je BF is brutaal hoog.

* Doe cardio

Succes!

Comment

Originally posted by hannez View Post
              ik heb hier ook een discussie staan over ochtend braken
              http://forum.bodynet.nl/algemeen/213...endbraken.html
              ik ben hier voor bij de dokter geweest en die zei dat het door oververmoeidheid komt, maar ik slaap goed kan het ook komen door dus te weinig kcal. ik hoor hier graag over want dan kan ik twee problemen oplossen
              Daar kan het zeker goed door komen, er werd al voor gewaarschuwd dat je niet in 1x te weinig kcal moest gaan nemen. Dus niet te drastisch gaan afbouwen.

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X