Ik heb echt totaal geen idee waar ik qua voeding op moet letten om een stuk strakker te worden, en ook niet aan te komen doordat ik teveel eet..behalve dan uiteraard het snoep laten staan !! Ik moet er ff bij zeggen dat ik vroeger altijd rond de 50 Kg. heb gewogen voornamelijk door de stress, het afgelopen anderhalf jaar ben ik 10 kg. bijgekomen (ben trouwens 1.68 lang), maar ik zou er toch graag weer 5 kg. af willen hebben omdat ik dan lekkerder in mn vel zit !!! Hebben jullie misschien tips wat ik goed zou kunnen eten ??
Ik ga trouwens 1 x s'avonds sporten en 1 x s' ochtends, en over een maand of 2 maanden wil ik 3 x in de week gaan sporten !
Dit eet ik nu op een dag, en velen van jullie zullen misschien denken; da's veel te weinig, maar doordat ik allerlei kwaaltjes aan mn darmen en maag heb, kan ik soms niet meer aan !!
07.45 : bruine boterham met ham en 5 cherrytomaatjes
10.00 : een banaan
12.00: bruine boterham met jong belegen kaas en komkommer
14.00: een appel
17.00: 2 handjes gedroogde pruimen
18.30: meestal een prak als avondeten, en dan vooral veel groente, 3 aardappelen en een stukje vlees / of een ovenschoten waar altijd aardappelschijfjes, groente en gehakt in zit.
20.00: een eierkoek, liga of fruitreep
21.00: ontbijtkoek
Wat kan ik hieraan verbeteren nu ik ga trainen ?? En ik weet niet of het komt doordat ik eerst 10 kg. minder woog, maar ik kom van bovenstaande gewoon in gewicht aan !!
Alle hulp is welkom !!
Ik ga trouwens 1 x s'avonds sporten en 1 x s' ochtends, en over een maand of 2 maanden wil ik 3 x in de week gaan sporten !
Dit eet ik nu op een dag, en velen van jullie zullen misschien denken; da's veel te weinig, maar doordat ik allerlei kwaaltjes aan mn darmen en maag heb, kan ik soms niet meer aan !!
07.45 : bruine boterham met ham en 5 cherrytomaatjes
10.00 : een banaan
12.00: bruine boterham met jong belegen kaas en komkommer
14.00: een appel
17.00: 2 handjes gedroogde pruimen
18.30: meestal een prak als avondeten, en dan vooral veel groente, 3 aardappelen en een stukje vlees / of een ovenschoten waar altijd aardappelschijfjes, groente en gehakt in zit.
20.00: een eierkoek, liga of fruitreep
21.00: ontbijtkoek
Wat kan ik hieraan verbeteren nu ik ga trainen ?? En ik weet niet of het komt doordat ik eerst 10 kg. minder woog, maar ik kom van bovenstaande gewoon in gewicht aan !!
Alle hulp is welkom !!
Comment