Aangekomen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangekomen!!

Ey iedereen!

Na 8 weken buffelen heb ik me vandaag laten wegen en ik ben 3kg aangekomen mede dankzij jullie tips! zie stats:

Begin:

65kg
    11% vet

Nu:

68kg
    12% vet

*heb me laten vertellen dat het mede bstaat uit 0,6 spiermassa en 0,5 liter vocht.

Graag wil ik van jullie weten of dit veel is of jullie meer aankomen in dit tijdsbestek?

Greetzzz Happy Dude!

Wat is je leeftijd ook al weer en hoe lang train je al?
    Zijn allemaal factoren die meespelen dus zonder alle info is het wat moeilijk antwoord geven...

Comment

20 jaar en train nu 8 weken..

Comment

Het komt dus neer op bijna 2 kilo vvm (vet vrije massa) winst in 8 weken, ik vind dat een keurig resultaat hoor!
        Je hebt je leeftijd mee natuurlijk en deze mate van groei kan nog een aardig poosje doorzetten, als je langer traint kun je ook steeds wat zwaarder dus dat zit voorlopig wel goed.
        Let wel op je voeding, naarmate je zwaarder wordt heb je ook meer nodig dus vergeet niet die regelmatig bij te stellen, anders stagneert de groei natuurlijk alsnog.

Comment

thanx! en zonder enige shakes enzo dus was best verrast over de toename van gewicht.

Je adviezen neem ik mee voor de aankomende 8 weken. Dan zal ik weerlaten weten of en hoeveel ik wellicht gegroeid ben.

Grooeetttzzzzzz Icarus

Comment

Knap resultaat!!
            Laat die foto's maar komen!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X