Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Jack @ Mei. 15 2003,09:46)]jullie hebben het allebei mis
Ik had idd een beetje het idee dat jullie wat closer waren geworden. Zoals ik Purple op de forums zie, is t een leuke meid ,Jack. Wie niet waagt wie niet wint, aanhouder wint. Hoop dat ik hier niemand mee beledig.
Met eiwit op 2 gram geen zitten mhmm... Ik vond het zo wel goed eigenlijk dan heb ik gewoon mijn broodjes kaas die ik zo lekker vind... Maar ja wij vroegen hier om commentaar...
Citaat[/b] (Purple @ Mei. 15 2003,13:31)]Oh ja wat denk iedereen nu weer..
Met eiwit op 2 gram geen zitten mhmm... Ik vond het zo wel goed eigenlijk dan heb ik gewoon mijn broodjes kaas die ik zo lekker vind... Maar ja wij vroegen hier om commentaar...
Ga eens overleggen met Jack...
Oh Jack zegt weer niets.
, we plagen maar een beetje, suc7 met je dieet Purple.
ze zit nu met eiwitten op 192 gram, wat iets van 3,5 gram/kg lichaamsgewicht is, dus echt hoger hoeft ze niet met de eiwitten, wel moeten de koolhydraten wat naar beneden, net als de vetten en calorieen.
tja, dat je dat dacht snap ik wel een beetje, maar ik ken haar gewoon een "beetje" , verder niks.
Ja heb echt op tijd mijn ontbijt binnen... Doe alles zoals Jack het wilt.
Dus mijn wekker om 06.00 uur af... En ja honger dus mijn ontbijtje gemaakt, glas melk ingeschonken en op gegeten.
Wat deed ik normaal, ontbijten en daarna vertrekken naar mijn werk, maar ja ben op dit moment nog steeds werkloos... Zet dus mijn t.v. aan om 06.00 en wat zag ik op t.v. De Snorkels.
Dat komt er dus zo vroeg op tv en ja heb het helemaal afgekeken.. Nog leuk ook...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment