Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Purple meer ETEN!!!!!!!!!
Gezien je dieet ga ik er van uit dat je vegetarisch bent, gebruik je wel een vlees vervanger? Ook kun je evt. 1 keer per dag een weight gainer toevoegen aan je dieet.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Meer eten daar was ik het ook al mee eens, maar als je eens in mijn schemaatje kijk zagen jullie ook dat daar vlees in staat, nou ja kip...
Kan ook gewoon iedere dag naar de Mac gaan, had het al bescheiden gehouden 1 Bicmac menu en geen extra BicMac erbij... Maar dat kan dus makkelijk...
Op zich eet ik best veel vind iedereen bij ons op de sportschool staan ze een beetje met hun oren twe klepperen als ik zeg dat ik altijd 12 bruine boterhammen wegwerk en een liter yoghurt per dag... Plus de rest...
Maar goed... Ja Weight Gainer nee dat hoeft van mij niet ik eet wel gewoon meer...
Wil gewoon meer eten, want als ik me aan dat schema hou heb ik vaak honger, dus eet ik al wel meer..., als ik dan nog niet aankom dan kan ik dat proberen natuurlijk...
Wil geen zwaar monster worden, dus gewoon gespierd en niet teveel vet... Dus gewoon op 14% houden en wel zwaarder worden maar zeker geen 70kg meer...
Denk dat de meeste hier niet eens allemaal goed hebben gelezen wat er in mijn schema stond/staat en ook niet echt door hebben dat ik van het vrouwelijke geslacht ben...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment