eiwit voor het pitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwit voor het pitten

zou het verstandig / genoeg zijn om 1 of 2 eieren (heel en gekookt) vor het slapen gaan te nemen
    of toch beter 250gr kwark?

ik heb met eieren niet zo een ervaring omdat ik die tot nu toe niet zo vaak eet een als ik ze eet is het rond een ur of 6
    Who's the Chef

250 gram kwark is toch ook weer 25 gram eiwit, in tegenstelling tot eitjes waar 6 gram per stuk in zit. Verder zitten er veel verzadigde vetten in het eigeel. Dit zou je er dan uit moeten halen. Zou het zelf op kwark houden, en andere een caseïne eiwitshake.

Grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik zou zelf gaan voor de kwark. Eieren bevatten minder eiwitten. En volgens mij zijn eieren niet zo goed voor het slapen gaan.....

Comment

Beter kwark, zijn trage eiwitten (calcium caseinaat).

Zelf neem ik al jaaaaren 500 gram kwark + 45 gram gemengde noten voor het slapen gaan.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

oke thx mannen dan stop ik me eitjes wel ergens in de ochtend omf middag

ik hou het wel gewoon op de kwark

@kir
          ik nam ook meestal 500gr voor het pitten maar probeer een beetje te cutten dus alles een stuk naar benede
          Who's the Chef

Comment

Je kan er eventueel wat stukjes ananas doorheen doen, Been. Of een beetje honing, kaneel. Smaak wordt wat beter, vind ik en zowel ananas als kaneel zorgen beiden voor een betere opname.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
              Beter kwark, zijn trage eiwitten (calcium caseinaat).

Zelf neem ik al jaaaaren 500 gram kwark + 45 gram gemengde noten voor het slapen gaan.

zozo, ff 60 gram eiwit 20 gram vet, 35 gram kh voor het slapen..slaap jij dan nog wel goed? als ik teveel khs eet voor het slapen, dan kom ik niet in slaap...
              En wat is je %?

Comment

waar haal je die kh vandaan? Noten?

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                  250 gram kwark is toch ook weer 25 gram eiwit, in tegenstelling tot eitjes waar 6 gram per stuk in zit. Verder zitten er veel verzadigde vetten in het eigeel. Dit zou je er dan uit moeten halen. Zou het zelf op kwark houden, en andere een caseïne eiwitshake.

Grtz

In eitjes zitten voornamelijk onverzadigde vetten, deze zijn dus juist goed. De bedoeling van een eiwitshake is nog altijd dat deze snel word opgenomen. Dus zou toch gewoon voor de kwark gaan. Zeker om de reden die keepit real al gaf..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

weet je dat zeker? ze zijn toch dierlijk.. ik krijg ook altijd pukkels van eieren.. maar mss zit ik fout.

Grtz

Comment

Originally posted by serdvc View Post
                      zozo, ff 60 gram eiwit 20 gram vet, 35 gram kh voor het slapen..slaap jij dan nog wel goed? als ik teveel khs eet voor het slapen, dan kom ik niet in slaap...
                      En wat is je %?
                      volgens mij heb jij het niet over magere kwark hoor ??
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                        Je kan er eventueel wat stukjes ananas doorheen doen, Been. Of een beetje honing, kaneel. Smaak wordt wat beter, vind ik en zowel ananas als kaneel zorgen beiden voor een betere opname.
                        ik doe er meestal vruchten mix door van perfect is wel zuikers maar goed anders is het niet te nassen

miss is een beetje kanneel of honing proberen
                        honing is ook alleen maar suiker he hmmmm
                        Who's the Chef

Comment

doe ook altijd vruchtjes, is goed te eten dan.!

Comment

mijn vruchten mis is soort siroop net als roosvicee zegmaar
                            Who's the Chef

Comment

ow, ik haal voor 90 cent bij de edah ofzo gewoon zo een blik met vruchten. Dan doe ik 2/5 op een diep bord met kwark en dan wel de sap erbij. Is erg lekker. Smiddags doe ik het ook, maar dan met wat water erbij, muesli, noten en honing.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X