Shake 1500 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja...zo lust ik er nog wel een paar....

Comment

hahahaha en ik drink die shakes meestal tijdens een kuur of als ik het te druk heb om een maaltijd te vervangen, maar ik maak ze wel iets anders

750 ml melk
      4 eieren
      1/2 room
      2 bananen
      en dan nog eiwitpoeder erbij

Erg lekker

Grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Dec. 11 2004,19:39)]hahahaha en ik drink die shakes meestal tijdens een kuur of als ik het te druk heb om een maaltijd te vervangen, maar ik maak ze wel iets anders

750 ml melk
        4 eieren
        1/2 room
        2 bananen
        ik hoop dat je die eieren eerst kookt of bakt alvorens ze op te drinken , salmonellabacterie weet je wel

Comment

Ja Snippie...hoe zit dat eigenlijk?

Had ik niet eens aan gedacht....

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (666 @ Dec. 15 2004,23:29)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Dec. 11 2004,19:39)]hahahaha en ik drink die shakes meestal tijdens een kuur of als ik het te druk heb om een maaltijd te vervangen, maar ik maak ze wel iets anders

750 ml melk
            4 eieren
            1/2 room
            2 bananen
            ik hoop dat je die eieren eerst kookt of bakt alvorens ze op te drinken , salmonellabacterie weet je wel
            hmmmmm met dat probleem zat ik dus ook, ik wou het ook zo gaan doen gewoon rauwe eieren!
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

ik doe het met rauwe eieren , hoe kan je anders het drinken

Als de eieren niet kapot zijn of geen barstjes vertonen hoef je geen bang te hebben voor salmonella

Grtz
              stil growing

Comment

HUHU denk het niet.... daar heb ik voor geleerd en geloof me je kan het echt niet zien.... en je word er heeeel ziek van
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

je zal niet de eerste zijn die er echt dood en doodziek van word.
                  maar de kans is wel klein. maar hij is er wel

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (wilfredt @ Mei. 09 2005,19:16)]je zal niet de eerste zijn die er echt dood en doodziek van word.
                    maar de kans is wel klein.  maar hij is er wel
                    Ik denk als Snipke het had geprobeerd dat je advies te laat is....
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

salmonella valt reuze mee als je maar verse eieren neemt iedere dag.En koel bewaren. Zelf nog nooit last van gehad.

Grt f

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X