Wat doen jullie als jullie heel de dag op een verjaardag zijn van iemand, of als je feestjes heb. Nemen jullie zelf eten mee of grijpen jullie daar naar de rotzooi die ze op tafel gooien?
Ergens anders eten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Light frisdrank/koffie/thee drinken en een paar handjes nootjes eten. Meer niet. Soms staan er ook gesneden groenten op tafel zoals wortel of komkommer, vreet je daar dan maar te barsten aan want de anderen laten dat wel staan. Pak idd uit fatsoen wel een stuk taart en doe de volgende dag maar een extra cardio sessie. Ik bedoel..hij/zij had ook het fatsoen jou uit te nodigen of niet dan??Geniet, en drink met maten!
Comment
-
je kunt natuurlijk ook hardcore gaan eten, zoals een echte prof bodybuilder. Maar dat betekent dat je met afgemeten tupperware bakjes eten in een koelbox op een verjaardagspartijtje aan moet komen zetten. Kun je je gastheer mogenlijk nog erger beledigen=..nee dat kun je bijna niet
Je moet als prof zijnde daarom ook een grote egoist zijn. Leuk he: hardcore!!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Jah maar ik ben toch al een tijdje te erg op mijn eten aan het letten, de laatste tijd begin ik pas een beetje normale hoeveelheden te halen. Dus zo gek zullen ze niet op kijken . Komt waarschijnlijk doordat ik veel te weinig gegeten heb om van 102kg met heel hoog vetpercentage naar de 58 kg ben gegaan met het gevoel of ik half dood ging en toch maar door gaan met geen reet eten.Keto..start
16sept met 84kg vp rond de 14%
19sept, 82kg (vocht verlies)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
12 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment