jullie kennen allemaal wel spinazie. ik doe het meestal bij mijn rijst met kip. ideaal vind ik het omdat het lekker smaakt en omdat het heel weinig calorien bevat. nu is mijn vraag aan jullie wat zijn nog meer producten, groente of dergelijke die op spinazie lijken, dus naast lekker maar weinig kalorien bevatten en nauwelijks energetische waarde hebben.....ik zoek nog een iets lekkers voor bij mijn spaghettie met kip.....tomatensaus bevat nog te veel suikers.......
spinazie
Collapse
X
-
Selderij is zelfs zeer kcalarm, het heeft een negatief aantal kcal. De energie die het kost om te verteren is hoger dan de energie die het levert."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Je kunt praktisch alle groentes onbeperkt en ongestraft eten omdat ze lowcarb zijn. Je kunt wel selectief zijn..en dat moet je ook om zo veel mogenlijk van alle goede dingen die groentes je te bieden hebben te profiteren. Eet elke dag wat anders.
Je hebt zelfs groentes die je oestrogeen onderdrukken en je testosteron meer vrij spel geven. Ik had daar ooit eens een topic over gestart naar aanleiding van een artikel dat ik gelezen had. In de Sport & Fitness editie van deze maand staat er nog een artikel over te lezen. Champignons, selderij en alle kruisbloemige groentes (alle koolsoorten en spruitjes) vallen onder deze groep.
Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJe kunt praktisch alle groentes onbeperkt en ongestraft eten omdat ze lowcarb zijn. Je kunt wel selectief zijn..en dat moet je ook om zo veel mogenlijk van alle goede dingen die groentes je te bieden hebben te profiteren. Eet elke dag wat anders.Who's the Chef
Comment
-
Ik haal even een oud topic naar boven omdat hier iets in staat over tomatensaus, wat nog altijd een groot raadsel is voor mij.
Je zegt dat tomatensaus teveel suiker bevat, als je nu de tomatensaus pakt met de minste calorrien (30 kcal), en op de verpakking (vaak de biologische) staat bij ingredienten geen suiker, is het dan toch slecht? het bevat dan toch per 100 gram ongeveer 5 gram kh, waarvan 3 gram uit suikers. Maar er is geen suiker toegevoegd dus zijn dit toch slechte suikers?
Comment
-
je overdrijft. gevarieerd groenten eten is gewoon heel erg gezond. de vitamines en antioxidanten zijn erg goed voor je. de kcal die ze leveren zijn verwaarloosbaar.
koop geen tomatensaus maar gebruik verse tomaten. punt.
let gewoon op met groenten die eigenlijk geen groenten zijn maar peulvruchten. die leveren wél veel KH. zoals erwten en sperzie of snijbonen.
als je dan toch wil flippen op calorieën eet dan sla, komkommer, courgette, aubergine,asperges, champignons,broccoli of bloemkool.
Comment
-
Originally posted by svoboda View Postje overdrijft. gevarieerd groenten eten is gewoon heel erg gezond. de vitamines en antioxidanten zijn erg goed voor je. de kcal die ze leveren zijn verwaarloosbaar.
let gewoon op met groenten die eigenlijk geen groenten zijn maar peulvruchten. die leveren wél veel KH. zoals erwten en sperzie of snijbonen.
als je dan toch wil flippen op calorieën eet dan sla, komkommer, courgette, aubergine,asperges, champignons,broccoli of bloemkool.
sperziebonen: per 100 gr. 36 kcal. koolh. 6 gr.
snijbonen: per 100 gr. 18 kcal. koolh. 2
erwten daar in tegen wél.I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by brainiac View Postdenk dat je een beetje overdrijft.
sperziebonen: per 100 gr. 36 kcal. koolh. 6 gr.
snijbonen: per 100 gr. 18 kcal. koolh. 2
erwten daar in tegen wél.
Wortelen leveren ook weer wat meer kcal en ze bevatten ook meer suikers.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by svoboda View Postje overdrijft. gevarieerd groenten eten is gewoon heel erg gezond. de vitamines en antioxidanten zijn erg goed voor je. de kcal die ze leveren zijn verwaarloosbaar.
En wat als ik dan tomatenblokjes koop in blik?
Comment
-
Originally posted by maxime View PostDus als ik tomaten koop en die zelf pureer is het wel prima?
En wat als ik dan tomatenblokjes koop in blik?The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment