Originally posted by jake22
View Post
Brinta/havermout koek
Collapse
X
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
-
Originally posted by Pinada View PostMwoah, als je hem goed bakt lijkt het me geen probleem. Ik bewaar zelf gekookte eieren een week in de koelkast (en ja, ik eet ze dan ook nog op) en niks aan het handje.
Ga het zo in de praktijk brengen.
Laatste vraag: Gezien ik havermout zo vies vind zit ik te denken om het eerst te blenden of te koken of te koken en te bleden alvorens ik het bij de eieren, melk en pindakaas doe. Doen ofniet?Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by jake22 View PostOkee, dan wordt dit hopelijk de eerste keer dat ik havermout in mijn buik krijg.
Ga het zo in de praktijk brengen.
Laatste vraag: Gezien ik havermout zo vies vind zit ik te denken om het eerst te blenden of te koken of te koken en te bleden alvorens ik het bij de eieren, melk en pindakaas doe. Doen ofniet?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by aischa View Postbest lekkere koek
raad alleen aan eerst de eieren toe te voegen en dan langzaam scheutjes melk
op deze manier krijg je m op goeie dikte
aangezien meer mensen hier zegge dat t beslag te dun werd :P
ga m zeker wat vaker maken
groetjes aischa
Hoe heb jij hem precies gebakken?
Ga hem zo bakken namelijk, was zostraks in slaap gevallen.
Net weer wakker.
Maarja komt door ziekzijn.Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by jake22 View PostIemand een idee waarom hij 5 ei eiwitten doet en 2 hele eieren?
Zit zelf te denken aan 3 eieren, 100g havermout, wat melk en pindakaas
Kan dit in een gewone koekenpan? mijn kleinste koekenpan heeft namelijk een diameter van zeg 30cm, dus ik ben bang dat die koek wel heel dun en groot wordt dan, een soort vieze pannekoek. :P
TIPS?
die mix van eiwitten en hele eieren is omdat in die hele een dooier zit wat de koek meer zal doen samenhangen, noem het de cement.if the sky is the limit....then there is no sky for me.....
Comment
-
BUmpje,
Vandaag deze weer is geprobeerd.
de eerste kreeg ik nog wel weg, denk dat hier wat minder havermout inzat.
de 2de was echt droog. heb er nog wat stroop overheen gedaan maar was niet te doen. volgende keer wat beter schudden net voordat ik het in de pan schenk.
ingrediënten gebruikt :
3 eieren
scheutje melk
+- 55 gram gemalen havermout
totaal van +- 450 kcal mooie maaltijd.
desalniettemin prima om weer is te eten
Comment
-
Havermout eerst bereiden zoals je het normaal doet (dus opwarmen in melk of water), zonder eigeel, en met een beetje kwark (eetlepel ofzo maakt t al smeuïger), bakpoeder en evt met een scoop whey, smaakt t al heel anders.
Oh enne ken je die ronde vormpjes die je in de pan kan doen voor bv een omelet? Als je hem daarin op laag vuur bakt wordt t ook stevigerPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHavermout eerst bereiden zoals je het normaal doet (dus opwarmen in melk of water), zonder eigeel, en met een beetje kwark (eetlepel ofzo maakt t al smeuïger), bakpoeder en evt met een scoop whey, smaakt t al heel anders.
Oh enne ken je die ronde vormpjes die je in de pan kan doen voor bv een omelet? Als je hem daarin op laag vuur bakt wordt t ook steviger
normaal warm ik de melk op en gooi dan pas de havermout erbij, dit recept zit denk ik net 50ml melk in weet niet of dat dan echt zoden aan de dijk zet met eerst opwarmen. maar ik ga het meenemen en mee aan de knutsel =)
Comment
-
Haha dat is wel weinig ja. Als je iets meer doet en je laat het daarna doorkoken (zodat een deel verdampt totdat het dik/papperig genoeg is) moet je er ook op uit kunnen komen. Maar dat is weer zon gedoe (weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het met koken enzo al snel teveel werk )Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
ja vindt ik ook, ben niet zo´n keukenprins. moet er morgen echter toch weer aan geloven om wat bakjes macaroni klaar te maken.
kan het wat langer laten staan voor de papperigheid, de vorige keer had ik het met brinta gedaan echter dat kreeg ik op een gegeven moment niet echt meer in een dunne pannenkoek gegoten.. maar ga i.i.g. de tip van kwark proberen.
ik heb ze overig wel met eigeel. kan de kcal gebruiken
Comment
-
Daar boven op de berg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment