snelle shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wollie88 View Post
    Heb in het verleden ook wel rouwe eieren weg gewerkt, vond ik nog niet eens zo vies.

Zolang ze verwerkt zijn in cakebeslag is er niks mis mee .

OT: Jaiks.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Zolang ze verwerkt zijn in cakebeslag is er niks mis mee .

OT: Jaiks.
      Ik drink ze ook gewoon zo weg hoor.

Comment

pf.... lijkt me helemaal niks xD
        denk dat ik niet hardcore genoeg ben.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
          Ik drink ze ook gewoon zo weg hoor.
          ik ook snap niet wat er zo moeilijk aan is
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
            ik ook snap niet wat er zo moeilijk aan is
            Je moet er alleen niet bij nadenken

Comment

Man er zijn tegenwoordig zoveel betere alternatieven. Of je moet eieren willen drinken omdat je Rocky zo fucking stoer vind. Nou dat was ie in de 70's en 80's. Nu echt nie meer.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

hardore = kip aan je mond zetten, wachten op een ei en met schaal en al opvreten. scheelt tijd en hoef je niet van alles te mixen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Man er zijn tegenwoordig zoveel betere alternatieven. Of je moet eieren willen drinken omdat je Rocky zo fucking stoer vind. Nou dat was ie in de 70's en 80's. Nu echt nie meer.
                  Dat weet ik ook wel, maar als er niets in huis was een aantal jaren geleden dan had ik er geen moeite mee.
                  Tegenwoordig zorg ik gewoon dat de voorraad altijd in orde is

Comment

Jongens pas aub op met rauwe eieren. Salmonella wil je niet meemaken.
                    Overigens zijn de eiwitten in gekookte eieren beter biologisch bruikbaar dan die van rauwe eieren. Kook de eieren en gooi ze dan in de blender ipv rauw.

De kans is wel klein dat jouw ei besmet is maar het kan gebeuren dat je toch de ongelukkige ben en dan ben je ook ongelukkig...
                    You can be part of my meal tonight.

Comment

Citeer:
                      Salmonella komt niet zoveel of sporadisch voor in eieren (ongeveer bij 3 op de 10.000 eieren), maar uitgesloten is het niet. Vanwege de mogelijke aanwezigheid van salmonella (in het ei) blijft het daarom belangrijk eieren goed te verhitten (de salmonella wordt dan gedood). In de meeste gevallen zit de Salmonella op de eierschaal. Een Salmonellabesmetting op de eierschaal dringt het ei nauwelijks binnen zolang de schaal intact is; schaal, eihuidje en vlies zijn goede natuurlijke barrières. De bacterie leeft verder in de darmen van dieren, ook in dat van kippen (niet in het vlees zelf). Via de ontlasting verspreidt Salmonella zich erg gemakkelijk; via deze weg (besmetting via ontlasting) komt in de meeste gevallen Samonella op de schaal van de eieren terecht (en bij verwerking kan het dan in het gerecht komen waarin het ei gebruikt is); bij enkele eieren komt de salmonella voor in het ei.

Loop gelukkig geen gevaar, vind zowel de schaal als het rauwe ei niet erg smakelijk.

Comment

hardcore= levende kip opeten

Comment

dit heeft allemaal niets meer met het topic te maken....
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                            dit heeft allemaal niets meer met het topic te maken....
                            het topic ging sowieso nergens over. Niemand vind jouw shake te pruimen kerel.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

eitje
                              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                No egg no glory!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X