Pluk een banan.. hahaha.. in de breedte van een ecto mmuhahaha :P.
Soorten brinta
Collapse
X
-
75g-100g brinta + 25-40g whey + 500-600ml melk en eventueel een banaan in de blender is goor. precies hetzelfde maar dan met havermout ipv brinta is super lekker.
als ik echt weinig tijd heb (omdat ik te lang op bodynet zat), en nog 2-3 minuten heb om te eten. dan pak ik twee shakebakers. in elk 50g brinta en 500ml melk (melk eerst ene beker. leegdrinken. danpas melk in beker 2 doen). shaken en opdrinken. 2 gekookte eitjes uit de koelkast die ik onderweg naar de tram schil en opeet. en ik heb een 1000 kcal: 65g eiwit, 120g carbs en een 30g vet.
iin een noodgeval, stop ik 2 zelfgemaakte eiwitbars in mijn jaszak, en neem een halve liter melk mee. (leeg flesje van een halve liter vul je met melk, en die laat je standaard in de koelkast staan voor als je weer eens laat bent). dan kun je zowat direct de deur uit rennen, en onderweg naar school/werk nog even 850 kcal naar binnen werken. (ongeveer 65g eiwit, 75g carbs, 33g vet). is niet ideaal, maar is beter als nietsMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik vroeg me af of je brinta persee als pap moet eten.
ikzelf doe altijd gewoon 1 maatschep whey en 8 eetlepels brinta met koud water in de blender.
Hierdoor word het geen pap maar een soort van granenshake.
Is dit net zo goed als pap?People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
- 400ml koude melk in een shakebeker..
- 3 scheppen "Lean Gainer" van de B&FS erbij..
- met 1 kopje brinta opvullen..
- en wegkloeken..
Binnen 5 minuten bereid smorgens.. meer dan 600kcal.. waaronder zo'n 55 gram eiwitten.. bevat whey concentraat, iso, egg, caseine en micellar casseine eiwitjes.. en alleen maar complexe carbs bestaande uit maltodextrine, havermoutmeel en brinta (tarwe)..
Dit eet ik smorgen zo'n 15 min na mijn WMS+CREA+GLUTA shake.. en dan ben ik de deur uit.. IDEAAL
Ook als maaltijdvervangen ideaal.. pleur de shit alvast in shakebeker.. pak houdbare magere melk mee.. pleur maar bij elkaar voor het stappen ofzo.. ff naar binnen en dansen als een malle! :P"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Snap niet hoe sommige mensen 80gr brinta in 500ml kunnen doen en nog steeds weg kunnen drinken...
Als ik 500ml water, 50gr brinta en 30gr whey in een shakebeker doe, vervolgens schud alsof me leven er vanaft hangt, vervolgens meteen op wil drinken....... is het al te dik om drinkend naar binnen te knallen.
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostSnap niet hoe sommige mensen 80gr brinta in 500ml kunnen doen en nog steeds weg kunnen drinken...
Als ik 500ml water, 50gr brinta en 30gr whey in een shakebeker doe, vervolgens schud alsof me leven er vanaft hangt, vervolgens meteen op wil drinken....... is het al te dik om drinkend naar binnen te knallen."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Le0n View PostEn dat is niet alleen het geval bij je shake beker!... kinderachtig I know, maar kon het niet laten.
jawel is alleen met je shakebeker,
als je gaat schudden met je blender maakt troep.
Ik zie toch vrij veel mensen die hun ontbijtje expres goor maken met water, raar volk die Hollanders. Melk is lekkerder, je groeit er beter van en zelfs als je cut werkt het en helpt het beter vet te verbranden. Ik zie geen reden om je papje smerig te maken.
Gewoon melk in de blender, whey, banaan en brinta er bij en even mixen, perfect.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment