Hey BN'ers, meestal vind ik kip een beetje saai, dus ik dacht waarom probeer ik niet wat nieuws. Heb vaak zat van die honing-mosterd dingen gezien, dus wilde zelf wel eens een soort marinade proberen te maken. kan zijn dat dit dus erg bekend gaat klinken voor sommigen, maar het werkt wel voor mij.
Wat deed ik? Had een bakje gepakt waarin ik de honing en mosterd deed. Hierna pakte ik de kip en die bestrooide ik met wat kruiden. In mijn geval knoflookpoeder, beetje zout en wat peper. Ben hier verder niet echt ervaren in dus doe meestal maar wat. Vervolgens pak je het honing-mosterd mengsel en dit smeer je op de kip. Ff laten intrekken en bakken maar.
Smaakte echt beter dan normaal en je bent er zo mee klaar.
Wat deed ik? Had een bakje gepakt waarin ik de honing en mosterd deed. Hierna pakte ik de kip en die bestrooide ik met wat kruiden. In mijn geval knoflookpoeder, beetje zout en wat peper. Ben hier verder niet echt ervaren in dus doe meestal maar wat. Vervolgens pak je het honing-mosterd mengsel en dit smeer je op de kip. Ff laten intrekken en bakken maar.
Smaakte echt beter dan normaal en je bent er zo mee klaar.
Comment