Voor diegenen die fruit eten: kwark-shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik eet ook altijd 500gram kwark voor het slapen, ik dacht altijd dat 1000gram kwark per dag misschien wat teveel van het goede zou zijn, dus neem ik wel is yoghurt met wat fruit en havermout in de blender. Maar 1000gram kwark op een dag kan dus wel?

Comment

Originally posted by 2705 View Post
      ik eet ook altijd 500gram kwark voor het slapen, ik dacht altijd dat 1000gram kwark per dag misschien wat teveel van het goede zou zijn, dus neem ik wel is yoghurt met wat fruit en havermout in de blender. Maar 1000gram kwark op een dag kan dus wel?
      Dat doe ik iedere week wel 2x :P
      Waarom zou het niet kunnen? Mischien dat het wel beter is om je eiwitten uit verschillende bronnen te halen. Maar volgens mij boeit het niet zoveel hoor. Al dat gezeik over lactose etc boeit mij ook vrij weinig als hobby BB'er.
      Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
        Dat doe ik iedere week wel 2x :P
        Waarom zou het niet kunnen? Mischien dat het wel beter is om je eiwitten uit verschillende bronnen te halen. Maar volgens mij boeit het niet zoveel hoor. Al dat gezeik over lactose etc boeit mij ook vrij weinig als hobby BB'er.
        Ja puur dat gevarieerde eten, alleen weet ik niet of er nog zoveel verschil zit tussen zuivel en kwark? En is dan beste om te eten op trainingsdagen of juist op de rustdagen?

Comment

1 bak kwark extra per dag is maar 15 gram KH erbij

dat is iets meer dan een boterham.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X