ziet er best lekker uit om heel eerlijk te zijn.
KAPSALON a la bodybuilding.
Collapse
X
-
Was heerlijk !
Zelf een soort knoflooksaus gemaakt:
100gram magere kwark
1 eetlepel knoflook poeder
scheutje water
Beetje peper en zout om op smaak te brengen.
Smaakte goed om eerlijk te zijn
Volgende keer moet ik toch bakjes nemen want het bord was een beetje heet !
Kapsalon.jpgKapsalon (2).jpg
Ben zelf niet zo van de tomaat daarom alleen sla en komkommerQuitters never win !
Comment
-
Oké dat was erg lekker misschien ook omdat ik al echt een jaar ofz geen kapsalon op heb.
Hier is mijn versie
IMAG0321.jpg"The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."
SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostNiks voor jou Nocer, past niet in IIFYMYYOLODIEET, met dit kun je net zo goed clean eten. Lekker laten staan dus!"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Gewoon met zaanse mayo een beetje knoflook maken.
Dan wordt het vanzelf wel weer een #Yolo diner.
@nocerino
Je kan ze opkomen halen ik woon ook in zoetermeer met knoflooksaus is die 7 euro zonder 6,50 knoflook kwark gratis in een meeneembakje.
Bestellen moet van te voren 0900-168984 !
Trouwens wel echt aan te raden.
Morgen ga ikzelf proberen protein bars te maken iemand nog ideen wat ik er allemaal zal indoen en wat een goed bindmiddel is ?Quitters never win !
Comment
-
[QUOTE=Dion079;1157098]@nocerino
Je kan ze opkomen halen ik woon ook in zoetermeer met knoflooksaus is die 7 euro zonder 6,50 knoflook kwark gratis in een meeneembakje.
Bestellen moet van te voren 0900-168984 !/QUOTE]
Bezorg je ook of troll je? Heb vroeger bij Chicken expres/boston pizza bezorgd. Daarna New York Pizza."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
[QUOTE=Nocerino;1157102]Originally posted by Dion079 View Post@nocerino
Bestellen moet van te voren 0900-168984 !/QUOTE]
Bezorg je ook of troll je? Heb vroeger bij Chicken expres/boston pizza bezorgd. Daarna New York Pizza.
En nee ik bezorg niet veel te koud in de winter maanden brrrrQuitters never win !
Comment
-
[QUOTE=Dion079;1157106]Originally posted by Nocerino View Post
New york pizza ligt in mijn straat
En nee ik bezorg niet veel te koud in de winter maanden brrrr"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by diasog View PostDion post je het recept en wat foto's van je proteinbars ook? Ben benieuwd
Ga er iedergeval het volgende in doen allen durf niet te zeggen of het zon plak boel wordt zonder dat het echt een reep wordt.
1 scoop choco whey
x gram pindakaas
x gram cashew noten
Worden dus eigenlijk niet echt protein bars maar meer een aanvulling op me voeding.Quitters never win !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment