Massabom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou je niet eens achterlijk durven noemen haha

Comment

Comment

shake salmonella mmmmmmm!
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

??
          die heb ik wel gehad hoor. ipv melk moet je magere yoghurt nemen. en guess what. ik heb nog nooit zo'n lekkere shake gehad als die. eieren proef je niet. alleen romige yoghurt met vruchtensmaak.
          jack heeft die ook al op. ik had ong. 2 liter in een bak, als ie klaar was. zoals ik al zei: hij is lekker!! helemaal als je de banaan es vervangt door vruchtjes uit een blik. van die cocktail ofzo.
          nou dit was weer een eenzame post van mij tussendoor
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

euh... jongens.... die shake is onovertroffen.

ik heb hem zelf gedronken tijdens men eerste kuurtje (25mg d-boll, ja lach maar), maar je moest men gains eens zien met zo belachelijk weinig anabolen.... en dat is volgens mij aan die shake te danken

die shake is enorm lekker maar ik dronk hem wel in één keer op 's morgens. niet in vier keer. Proberen zou ik zeggen, is aan te raden

groeten
            I just live once and I want the max out of it!

Comment

Goed te drinken hoor
              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik denk zeker dat het een goede werkzame shake is en al die verhalen over rauwe eieren ik weet het niet ik drink als ik sport iedere keer rauwe eiren en nog meer dan 6 ook nooit last ergens van en goed groeien. Als het niet zou werken of niet goed voor je zijn dan zullen de pro's het ook niet gebruiken. Ik denk dat sommige dingen ook een beetje overdreven worden. Ik denk dat de pro's, mensen zoals arnold wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn. anders zijn ze ook niet mr olympia geworden....

grt f
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

niet nemen , wel is gedaan die shake , de puisten knallen je bek uit!, niet doen, zoveel eiwit niet normaal.!

Comment

Shake was btje explosief voor je,Philip?

Comment

mooi dat die te explosief was, niet normaal.! kan voor iedereen anders zijn, maar bij mij mooi, puisten !

grtz. philip

Comment

Ik was er al bang voor

Daarom hou ik het lekker bij mn wheyshakies!

Comment

Klinkt veel belovend, alleen die rauwe eieren

Ik durf dat niet aan, als je ziet dat bijna 50% van de eieren salmonella bevat (of was het nou legionella ) Goed als je gewoon gezond bent is de kans klein dat je iets krijgt ervan, maar toch liever niet.

Comment

het zijn eende-eieren waar je voor moet oppassen.

kippe-eieren daarentegen... ik weet niet of het zo gevaarlijk is

ik neem die shake elke dag mét zes eieren.
                            ik zal laten weten of ik een vergiftiging opgelopen heb of niet

groeten
                            I just live once and I want the max out of it!

Comment

Comment

alleen met eende eieren? Het zit wel degelijk in kippen eieren. Met niet goed gebakken kip heb je ook al kans op samonella.

Grtz..
                                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X