Originally posted by Pinada
View Post
Massabom
Collapse
X
-
Originally posted by Bram The DoK Man View PostIk zou deze shake nooit drinken, er was eens een bodybuilder in onze sportschool die dronk ook shakes met rauwe eiren en die had binnen 3 weken legionella"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Originally posted by DeRakker View PostJa en je raakt er pas besmet aan als je het inademt en niet als je het op eet.
anderzijds schijn je het wel te kunnen drinken. en niets ervan overhouden..
Comment
-
Originally posted by Bram The DoK Man View Postalsk er hier 1 van drink zitk al op me dagelijkse bulk hoeveelheid maar nee dankje, t was trouwens iets anders maar et eindige wel op nella mischien salmonella ofzo?
Originally posted by Pinada View PostJe bedoelt salmonella. De kans daarop van rauwe eieren is volgens mij bijzonder klein en daarnaast is het merendeel dat daar strontziek van wordt of klein kind of ouwe tang."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik heb er is een paar van geprobeerd, maar de ingredienten pasten niet eens allemaal in m'n shakebaker, waardoor ik maar tot de helt kwam.
Iemand een idee? Grote mixer ofzo? Althans zo'n bak waar je in mixt, hoe dat dan ook mag heten.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostIk heb er is een paar van geprobeerd, maar de ingredienten pasten niet eens allemaal in m'n shakebaker, waardoor ik maar tot de helt kwam.
Iemand een idee? Grote mixer ofzo? Althans zo'n bak waar je in mixt, hoe dat dan ook mag heten.
Twee keer de helft maken?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Le0nEven miereneuken , de kans blijft gelijk maar de waarschijnlijkheid neemt toe"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDe kans per ei blijft gelijk, de kans dat je salmonella krijgt, stijgt echter wel degelijk.
Stel 1,5% kans op salmonella bij het eten van een rauw ei, als jij 10 eieren eet is de kans niet op eens 15%, die blijft gewoon 1,5% per ei.How you like them apples?
Comment
-
Ik ga het morgen proberen. Eieren ga ik vervangen voor 6 gekookte eieren. Die eet ik er wel naast. Wish me luck.
Snap alleen niet waarom je de shake over het gehele dag moet verdelen. Ik bedoel.. blijf dan bij je normal schema. krijg je dezelfde hoeveelheiden binnen. Wat dat betreft dus.. bullshit.Last edited by Nex-; 16-09-2009, 06:14.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-