Massabom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Je bedoelt salmonella. De kans daarop van rauwe eieren is volgens mij bijzonder klein en daarnaast is het merendeel dat daar strontziek van wordt of klein kind of ouwe tang.
    De kans was geloof ik 0,3%. Niet veel, maar stel dat je 5 eieren per dag zo eet heb je al ... meer kans
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
      Ik zou deze shake nooit drinken, er was eens een bodybuilder in onze sportschool die dronk ook shakes met rauwe eiren en die had binnen 3 weken legionella
      Je moet die shake natuurlijk ook geen krappe drie weken stil laten staan in de zon, om hem dan pas op te drinken he.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        legionella is een bacterie die dodelijk is,
        en die komt niet uit rauwe eieren...

er was een hele tijd geleden ophef over legionella in zwembaden.
        Ja en je raakt er pas besmet aan als je het inademt en niet als je het op eet.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
          Ja en je raakt er pas besmet aan als je het inademt en niet als je het op eet.
          nouja je krijgt het als je het water inademt.. als jij gewoon een mondkapje opdoet. kan je de nevel waterdamp niet inademenen en is het vrijwel onmogelijk om deze longbacterie te krijgen

anderzijds schijn je het wel te kunnen drinken. en niets ervan overhouden..

Comment

alsk er hier 1 van drink zitk al op me dagelijkse bulk hoeveelheid maar nee dankje, t was trouwens iets anders maar et eindige wel op nella mischien salmonella ofzo?
            Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
              alsk er hier 1 van drink zitk al op me dagelijkse bulk hoeveelheid maar nee dankje, t was trouwens iets anders maar et eindige wel op nella mischien salmonella ofzo?
              Duhuh.

Originally posted by Pinada View Post
              Je bedoelt salmonella. De kans daarop van rauwe eieren is volgens mij bijzonder klein en daarnaast is het merendeel dat daar strontziek van wordt of klein kind of ouwe tang.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik ga deze zeker een keer proberen na de zomer in bulk maanden. Ik vervang de eieren wel voor whey ofzoiets.

Comment

Ik heb er is een paar van geprobeerd, maar de ingredienten pasten niet eens allemaal in m'n shakebaker, waardoor ik maar tot de helt kwam.

Iemand een idee? Grote mixer ofzo? Althans zo'n bak waar je in mixt, hoe dat dan ook mag heten.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Ik heb er is een paar van geprobeerd, maar de ingredienten pasten niet eens allemaal in m'n shakebaker, waardoor ik maar tot de helt kwam.

Iemand een idee? Grote mixer ofzo? Althans zo'n bak waar je in mixt, hoe dat dan ook mag heten.

Twee keer de helft maken?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

speciekuip kan 90liter in, kun je gelijk voor de hele maand maken:P
                      Mind is everything.

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                        De kans was geloof ik 0,3%. Niet veel, maar stel dat je 5 eieren per dag zo eet heb je al ... meer kans
                        Even miereneuken , de kans blijft gelijk maar de waarschijnlijkheid neemt toe
                        How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                          Zeker hard mierengeneukt.

Comment

Originally posted by Le0n
                            De kans per ei blijft gelijk, de kans dat je salmonella krijgt, stijgt echter wel degelijk.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              De kans per ei blijft gelijk, de kans dat je salmonella krijgt, stijgt echter wel degelijk.
                              Nee hoor, je zegt het zelf al, de kans per ei blijft gelijk, dus of jij nou 1 of 10 eieren eet.. de kans blijft hetzelfde, de waarschijnlijkheid stijgt echter met elk ei dat je meer eet

Stel 1,5% kans op salmonella bij het eten van een rauw ei, als jij 10 eieren eet is de kans niet op eens 15%, die blijft gewoon 1,5% per ei.
                              How you like them apples?

Comment

Ik ga het morgen proberen. Eieren ga ik vervangen voor 6 gekookte eieren. Die eet ik er wel naast. Wish me luck.

Snap alleen niet waarom je de shake over het gehele dag moet verdelen. Ik bedoel.. blijf dan bij je normal schema. krijg je dezelfde hoeveelheiden binnen. Wat dat betreft dus.. bullshit.
                                Last edited by Nex-; 16-09-2009, 06:14.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X