Massabom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Ik ga het morgen proberen. Eieren ga ik vervangen voor 6 gekookte eieren. Die eet ik er wel naast. Wish me luck.

Snap alleen niet waarom je de shake over het gehele dag moet verdelen. Ik bedoel.. blijf dan bij je normal schema. krijg je dezelfde hoeveelheiden binnen. Wat dat betreft dus.. bullshit.
    Kan je morgen ook ff erbij zetten wat je ervan vond ?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Ik ga het morgen proberen. Eieren ga ik vervangen voor 6 gekookte eieren. Die eet ik er wel naast. Wish me luck.

Snap alleen niet waarom je de shake over het gehele dag moet verdelen. Ik bedoel.. blijf dan bij je normal schema. krijg je dezelfde hoeveelheiden binnen. Wat dat betreft dus.. bullshit.

Wil jij 6 gekookte eieren opeten en daarna nog 6 liter shake drinken,

als je alles bij elkaar jankt heb je zeker wel veel om in een keer op te drinken

Comment

gen had toen ook wel redelijke shake met slagroom enzo.

Comment

Ik heb hem geprobeerd, maar vond het interessant genoeg om nog een keer te doen. Ik kan flink wat weg freten, maar bij deze shake had ik na een beker al een vrij vol gevoel. Daarnaast heb ik er ook lekker van zitten schijten. Nee, ik probeer de volgende keer liever wat anders. Qua smaak moet ik trouwens wel zeggen dat je niets proeft van die eieren ofzo. Is best goed te doen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Ik heb hem geprobeerd, maar vond het interessant genoeg om nog een keer te doen. Ik kan flink wat weg freten, maar bij deze shake had ik na een beker al een vrij vol gevoel. Daarnaast heb ik er ook lekker van zitten schijten. Nee, ik probeer de volgende keer liever wat anders. Qua smaak moet ik trouwens wel zeggen dat je niets proeft van die eieren ofzo. Is best goed te doen.
            Je vond het interessant genoeg om nog een keer te doen, maar je probeert de volgende keer liever wat anders?
            How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
              Nee hoor, je zegt het zelf al, de kans per ei blijft gelijk, dus of jij nou 1 of 10 eieren eet.. de kans blijft hetzelfde, de waarschijnlijkheid stijgt echter met elk ei dat je meer eet

Stel 1,5% kans op salmonella bij het eten van een rauw ei, als jij 10 eieren eet is de kans niet op eens 15%, die blijft gewoon 1,5% per ei.
              Ik weet niet wat jouw definitie van kans en waarschijnlijkheid is, maar als je 10 eieren eet met een kans van 0,015 is het toch echt:
              P(salmonella)=P(of ei 1 of 2 of 3... of 10)= 0,015+0,015...+0,015=0,015 × 10 = 0,15 = 15%
              Groeten

Comment

ff vraagje tusendoor:

hoelang blijft de whey goed in melk, in bijv een shake voor de hele dag, kun je dat een dag in de koelkast laten staan? of niet?
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Ik weet niet wat jouw definitie van kans en waarschijnlijkheid is, maar als je 10 eieren eet met een kans van 0,015 is het toch echt:
                  P(salmonella)=P(of ei 1 of 2 of 3... of 10)= 0,015+0,015...+0,015=0,015 × 10 = 0,15 = 15%
                  Mischien had ik dan beter moeten opletten tijdens Wiskunde maar... volgens die formule heb ik bij het eten van 67(afgerond) eieren dus gegarandeerd Salmonella(lees 100%).. dat kan toch niet juist zijn? Volgens mij gaat het hier om de waarschijnlijkheid.

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                    Je vond het interessant genoeg om nog een keer te doen, maar je probeert de volgende keer liever wat anders?
                    Als ik nog is zo'n shake probeer dan doe ik een andere variant ja. ALS.

Comment

• Vandaag ook gemaakt, wat me opvalt is dat het goedje mier en mier zoet is, en zoals iemand al aangaf, het moment dat het in je maag komt moet je er al van schijten! De smaak is daarentegen wel best lekker, als je van heel zoet houdt. Ik houdt het wel bij me gewone whey shake, na 2 glazen van deze shit zit je al vol

Comment

• Originally posted by Le0n View Post
                        Sorry Leon, ik zie nu pas dat dat een typfout was. Het moest dus eigenlijk zijn ik vond het niet interessant genoeg om nog een keer te doen.

Comment

• No problem Jordy.

Comment

• En dit dronk onze grote vrind? Ik geloof er Jack SHit van.. sorr mensen..
                            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Arnold Heeft nooit melk gedronken.
                              Hij zei altijd:" Milk? I don't drink milk, I drink beer, milk is for babies".

Comment

• leuke shake, maar jammer van zoveel weightgainer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X