koolhydraten en lijnzaadolie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koolhydraten en lijnzaadolie

Lijnzaadolie
    Ik heb een beetje moeite met de smaak van lijnzaadolie. Heeft iemand tips waar je het 't beste doorheen kan doen zodat je het niet zo heel erg proeft? 's Ochtends eet ik brinta en 's middags pasta en ik wil het graag overdag binnenkrijgen.

Koolhydraten
    Heeft iemand een goede tip voor een practisch tussendoortje boordevol koolhydraten? Ik kom niet veel verder dan brood met jam, en gezien ik al brinta, pasta en aardappels eet vallen die af...

Alvast bedankt

Originally posted by kilkenny
    Lijnzaadolie
    Ik heb een beetje moeite met de smaak van lijnzaadolie. Heeft iemand tips waar je het 't beste doorheen kan doen zodat je het niet zo heel erg proeft? 's Ochtends eet ik brinta en 's middags pasta en ik wil het graag overdag binnenkrijgen.

Koolhydraten
    Heeft iemand een goede tip voor een practisch tussendoortje boordevol koolhydraten? Ik kom niet veel verder dan brood met jam, en gezien ik al brinta, pasta en aardappels eet vallen die af...

Alvast bedankt
    Lijnzaadolie: Je hebt dit ook in capsule vorm. Daarnaast gewoon in je keel stoppen en slikken, niet ademen en meteen een hap of 2 eten naar binnen werken en doorslikken, ook niet ademend. Het eten trekt de nare nasmaak mee naar beneden en ook grotendeels van de geur. Na dit merk je wel dat je lijnzaadolie op hebt maar niet zo erg.

Koolhydraten: rijst, bruine rijst.

Comment

Originally posted by kilkenny[B
      Koolhydraten[/B]

Alvast bedankt
      Pannenkoeken, mueslibollen, muesli, bananen etc etc
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Lijnzaadolie deed ik vaak door mijn eiwitshake en door de tonijn op waterbasis.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kh - bronnen

Pasta
          Havermout
          Bambix
          Aardappelen
          Brinta
          Brood
          Rijst
          Tarwe
          Couscous
          Banaan
          WG shake

---
          Met brood zit je wel goed hoor, gewoon nog wat opgooien met eiwit

Comment

ik neem vaak na of voor een maaltijd een schep gebroken lijnzaad van zonnature gewoon eetlepel in je laadklep en wegspoelen met wat water proef je niks van en het lijnzaad is 50% olie en ook goed voor de stoelgang

Comment

hee bumpert
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nogal ja.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X