creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by michel1981 View Post
    trouwens je eigen lichaam maakt ook nog creatine aan,creatine werkt het beste met grape fruit sap!
    alleen ik heb gehoord met cafeine werkt minder goed alleen weet niet of dit waar is!
    EN TEVEEL CREATINE BRENGT SCHADE AAN JE LEVER!
    Em je neemt creatine op uit voeding! Creatine wordt makkelijker opgenomen met fructose. Vooral citrusvruchten (zoals de grapefruit) bevatten veel fructose. Dus het sap daarvan vergemakkelijkt de opname van creatine.
    Cafeïne verstoord de opname van creatine. Het is daarom beter om geen koffie (of andere cafeïnehoudende dranken) te drinken vlak voor of na de inname van creatine.
    Er zijn nogal wat tegenstrijdige studies te vinden over de schade die creatine eventueel aan lever of nieren kan brengen. Maar één ding lijkt me wel duidelijk een té véél een creatine zal je geen voordeel opleveren en lever en nierschade behoort tot de mogelijkheden.
    Dus hou je aan de doseringen ( zoals met alle suplementen) die de fabrikant voorschrijft!

gr

Comment

gewoon gebruiken, het heeft ook zin als je net begint. is zelfs bewezen
      is niet alleen effectief maar ook veilig, wel extra veel water drinken

en wat aphasia zegt, je zou het beter nu kunnen gebruiken dan voor de zomer ivm met vocht dat je vasthoud, ik gebruik het nu ook en mensen zeggen dat mijn hoofd wat dikker is geworden
      Last edited by ahmet; 02-03-2007, 14:46.
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
        gewoon gebruiken, het heeft ook zin als je net begint. is zelfs bewezen
        is niet alleen effectief maar ook veilig, wel extra veel water drinken

en wat aphasia zegt, je zou het beter nu kunnen gebruiken dan voor de zomer ivm met vocht dat je vasthoud, ik gebruik het nu ook en mensen zeggen dat mijn hoofd wat dikker is geworden
        Ik ken ook mensen die er geen dik hoofd van krijgen maar waarvan wel de spieren een stuk groter lijken! Opzich ook niet verkeerd als je lekker op het strand loopt

gr

Comment

hehehe, jah dan is het wel aan te raden..
          bij mij kan het ook komen door het vele eten... rara waar zal het toch door komen

Comment

Originally posted by ahmet View Post
            hehehe, jah dan is het wel aan te raden..
            bij mij kan het ook komen door het vele eten... rara waar zal het toch door komen
            Nijmeegse pilsjes gok ik zo

gr

Comment

sssssssst

Comment

sinds een klein maand gebruik ik creatine monohydraat van dymatize ben tevreden met het product ben er al een half kilo door aangekomen hoop dat het zo door gaat.
                1

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X