creatine opbouwfase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine opbouwfase

ik had een vraagje. het zit dus zo ik heb vorige week een pot creatine besteld de creatine pro van bodylab en die heeft dus een opbouwefase van 1 week. ik ben daar dus donderdag mee begonnen, maar vrijdag en zaterdag ben ik bij een vriend blijven logeren en heb ik dus geen creatine kunnen nemen. nu was mijn vraag moet ik overnieuw beginnen met die opbouwfase? of moet ik het gewoon laten zitten en gewoon verder gaan en deze week afmaken?

alvast bedankt!
    Owner of the Iron Playground.

gewoon 6 dagen doorgaan, er zijn ook veel mensen die de oplaadfase sowieso overslaan dus het is geen ramp alleen zorg wel dat je vanaf nu het op vaste tijden inneemt ook na de oplaadfase dat werkt het allerbeste.
    tijdens mn eigen oplaadfase (als jij ook 3x 5gram heb) nam ik het sochtens voor ontbijt, half uur voor de 3 uur maaltijd en savonds 2 uur voor slapen gaan. en op trainings dagen zon 45 minuten voor de training.
    en na oplaad sochtens voor ontbijt op rustdagen en op trainingsdagen 45 min voor training.

Groetjes Ramon.

Comment

Ik werk zelf nooit echt met die oplaadfase, ik gebruik meestal 6 weken 2 x 5 gram per dag en dan stop ik er weer 6.

Comment

Gewoon lekker door gaan kerel.
        Who's the Chef

Comment

okee thx zelf probeer ik ook wel gewoon op vaste tijden maar dat is nog wel is lastig bijv. het ontbijt is niet altijd op het zelfde tijdstip omdat ik af en toe wel is moeite heb om uit mijn bed te komen zeker nu in de vakantie

maar ik probeer gewoon (dat is voor mij ook het makkelijkste) om gewoon 1x 5 gram na het ontbijt 1x 5 gram na de lunch en 1x 5 gram na het avondeten en daarna gewoon 1x 5 gram als ik wakker word en 1x 5 gram voor het slapen gaan of na de training ofzo

op de site van bodylab waar ik het besteld heb staat trouwes ook over de oplaadfase 1x tijdens/na het ontbijt 1x tijdens/na de lunch en 1x tijdens/na het avondeten in totaal dus 3x5 gram

en daarna na de oplaadfase 2x per dag 5 gram en kies een vast tijdstip voor de opname, dus dat ga ik dan ook doen

bedankt!
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X