Wat vinden jullie het best ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie het best ?

begrijp niet echt goed hoe je een stemming moet maken maar hoop dat het een beetje gelukt is.
    groetjes spinky
    0
    ben eens nieuwschierig naar wat jullie eigelijk het beste vinden van producten onder deze 3;
    0%
    0
    prohormoon
    0%
    0
    chake (gainers)
    0%
    0
    vloeibaar (supliment vb.creatine)
    0%
    0

Prohormonen geloof ik niet in dat is alleen een slimme zet van de marketingboys.
    Creatine werkt volgens mij wel, 2 x zelf geprobeerd waarvan de eerste keer duidelijk resultaat merkte. Maar ik gebruik het niet.
    Shakes, weightgainers of eiwitten kan een hel goede aanvullig zijn op je voeding dus daar heb ik voor gestemd.

Grtzzzzzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Idem dito hier, een shake is een geweldige uitvinding.Als je telkens in voedsel zou moeten eten wat je door één enkele shake kan binnen krijgen dan zou bb serieus zwaar zijn volgens mij
      stil growing

Comment

Ik zou alleen op shake stemmen als er GEEN gainer achter staat. Meer dan proteine + (multi) vitamine heb je niet nodig.
        What's the difference between your wife and your gear?
        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
        I also love them both, and can't live without them.

Comment

ik zelf heb ook op de chake gestemd.prohormonen werken maar ze blijven hun waarde niet behouden.
          wil maar zeggen ik heb een paar verschillende prohormonen geprobeerd ben er zwaarder van geworden maar viel telkens na dit supliment een paar kg. trug naar beneden.en heb dit met de chakes nog niet aan de hand gehad

Comment

Shake, multi-vitamine en vitamine-C is alles wat je nodig hebt.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik stem voor shake, hoewel ik ook regelmatig creatine gebruik.
              Meestal 6 weken op, 4 weken af. Pro-hormonen werken alleen in enorme hoeveelheden. Op dat moment zijn de bijwerkingen erg heftig en zit je financieel zowat aan de grond. Kun je beter af en toe een licht kuurtje a.s. doen!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X