Whey eiwitten shakes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey eiwitten shakes

Goedenmiddag.

Ik heb een paar vraagjes over de eiwitten shakes:

1. Wat voor effect kan ik verwachten als ik het dagenlijks ineemt?
    2. Hoelang doe ik met een 4kg pot (ik ben 2.02m lang en weeg 92kg)
    3. Ik ben een beginner en kom Whey-65 tm 90 tegen. Wat is aan te raden?
    4. Moet je de hoeveelheid eiwitten die je die dag al tegen komt eraf halen van de hoeveelheid die je in je shake gaat doen?
    5. Zijn er goedkopere en goede (beginners) varianten?

Meer schiet me even niet te binnen maar alvast bedankt

Originally posted by Marcussi View Post
    Goedenmiddag.

Ik heb een paar vraagjes over de eiwitten shakes:

1. Wat voor effect kan ik verwachten als ik het dagenlijks ineemt?
    2. Hoelang doe ik met een 4kg pot (ik ben 2.02m lang en weeg 92kg)
    3. Ik ben een beginner en kom Whey-65 tm 90 tegen. Wat is aan te raden?
    4. Moet je de hoeveelheid eiwitten die je die dag al tegen komt eraf halen van de hoeveelheid die je in je shake gaat doen?
    5. Zijn er goedkopere en goede (beginners) varianten?

Meer schiet me even niet te binnen maar alvast bedankt
    Ooit van een zoekfunctie gehoort?

1. ligt eraan hoe hard je traint en is bij iedereen verschillend......
    2. ligt eraan hoeveel je inneemt, heb je al een voedingsschema geprobeerd?
    3. Meestal is die 65 of 90 de hoeveelheid die er per 100 gram aan eiwitten in zit (vaak klopt dat trouwens niet). Maar ik zou altijd voor de 90 gaan omdat het de bedoeling is dat je eiwitten binnen krijgt en niet wat anders.
    4. Snap je vraag niet maar MAAK EEN VOEDINGSSCHEMA
    5. Zoek en gij zult vinden.....

Nogmaals er zijn voldoende topics over dus ik zou zeggen kijk even goed rond op dit forum..

Comment

Mjah ik geef niks voor niks aan dat ik een beginner ben en gewoon geen verstand van zaken heb. Ik probeer me zoveel mogenlijk in te lezen maar het wordt voor me niet duidelijker (het spreekwoordelijke; Door de bomen het bos niet meer zien.) Vandaar dit draadje.

Over voedings schema:
      Ik zit met het probleem dat ik moet eten wat de pot schaft. Wel eet ik sochtends een bak meusli met yoghurt (25cl) en probeer ik smiddags minimaal 1 bak kwark of 100-200gr kipfile te eten. Verder drink ik voornamenlijk water en een paar bekers optimel drink.
      Last edited by Marcussi; 19-10-2007, 15:04.

Comment

Ik denk dat je best es enkele voedingsschemas bekijkt hier op het forum en es deftig bekijkt hoe het allemaal in elkaar steekt.
        Jouw vraag is wanneer je shakes moet drinken;wij kunnen dat toch niet voor je gaan uitvissen.

grtz
        getting back in shape...

Comment

stel ik zou melk in een flesje stoppen en dan whey poeder erbij en mee naar school nemen, zou het dan nog goed blijven?

Comment

Geen probleem.

Het is gewoon hetzelfde als bij normale melk. Als het buiten 30 graden is en je drinkt het pas om 16:00 op dan is de kans natuurlijk dat het minder smaakt. Maar normaal gezien is dat geen probleem.

Comment

naar school kun je beter een broodje kipfilet meenemen. Als je toch liever shakes hebt kun je beter een los zakje poeder en een shaker meenemen en dan de shake met water aanmaken. Het is ook meteen een manier om droger te worden.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

hallo,

ik ben ong. 4 maanden bezig met fitness en heb laatst een shake gekocht de shake is een shake die je wat breeder/dikker en waarmee je de spiren kunt krijgen weet iemand wnr je ong wat ziet dus dat je er een verandering kan zien ik train 3 a 4 dagen per week en een uur per dag.

alvast bedankt

Comment

Je krijgt je spieren door te trainen, en niet door het drinken van eiwitshakes

Comment

Welkom, en je doet een kleine bump

Vraag slaat natuurlijk ook nergens op, ga je eerst inlezen, een shake zorgt niet voor spieropbouw, spieropbouw krijg je door goede training, goede voeding (zie zomersticky), genoeg rust en dan pas zouden supplementen kunnen helpen. Een shake alleen zal je dus niet breder of dikker maker.

Comment

Lekkere bump weer. Ga eerst maar eens lezen hier op het forum, kun je zo te zien wel gebruiken .
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X