Whey eiwitten shakes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey eiwitten shakes

Goedenmiddag.

Ik heb een paar vraagjes over de eiwitten shakes:

1. Wat voor effect kan ik verwachten als ik het dagenlijks ineemt?
    2. Hoelang doe ik met een 4kg pot (ik ben 2.02m lang en weeg 92kg)
    3. Ik ben een beginner en kom Whey-65 tm 90 tegen. Wat is aan te raden?
    4. Moet je de hoeveelheid eiwitten die je die dag al tegen komt eraf halen van de hoeveelheid die je in je shake gaat doen?
    5. Zijn er goedkopere en goede (beginners) varianten?

Meer schiet me even niet te binnen maar alvast bedankt

Originally posted by Marcussi View Post
    Goedenmiddag.

Ik heb een paar vraagjes over de eiwitten shakes:

1. Wat voor effect kan ik verwachten als ik het dagenlijks ineemt?
    2. Hoelang doe ik met een 4kg pot (ik ben 2.02m lang en weeg 92kg)
    3. Ik ben een beginner en kom Whey-65 tm 90 tegen. Wat is aan te raden?
    4. Moet je de hoeveelheid eiwitten die je die dag al tegen komt eraf halen van de hoeveelheid die je in je shake gaat doen?
    5. Zijn er goedkopere en goede (beginners) varianten?

Meer schiet me even niet te binnen maar alvast bedankt
    Ooit van een zoekfunctie gehoort?

1. ligt eraan hoe hard je traint en is bij iedereen verschillend......
    2. ligt eraan hoeveel je inneemt, heb je al een voedingsschema geprobeerd?
    3. Meestal is die 65 of 90 de hoeveelheid die er per 100 gram aan eiwitten in zit (vaak klopt dat trouwens niet). Maar ik zou altijd voor de 90 gaan omdat het de bedoeling is dat je eiwitten binnen krijgt en niet wat anders.
    4. Snap je vraag niet maar MAAK EEN VOEDINGSSCHEMA
    5. Zoek en gij zult vinden.....

Nogmaals er zijn voldoende topics over dus ik zou zeggen kijk even goed rond op dit forum..

Comment