Vetverbranders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Dat lijkt mij dan verkooppraat
    Een halve pizza per dag verbranden door niks te doen lijkt mij sterk overdreven..watjij?
    Durf ik nog geen definitieve uitspraak over te doen. Ben om de 1 of andere reden wel sinds vrijdag 1.5-2kg kwijt. Een aantal redenen die het kunnen zijn:
    1. Ik heb voor de feestdagen heel lang stil gestaan op 1 gewicht. Na oud&nieuw is het aan het dalen
    2. Ik ben meer gaan eten en zit nu op een berekend onderhoud, niet 1400kcal zoals ik de eerste 3.5-4 maanden heb gezeten omdat me metabolisme nog dood was als het ware. Hierdoor kan het ook sneller zijn gegaan
    3. Omdat ik qua trainen nu even helemaal op ben dat ik te ver ben gegaan en wellicht zelfs wat spiermassa heb lopen verbranden.
    4. Die fatburner werkt echt want ik voel me hartslag en lichaamswarmte flink omhoog knallen binnen 10mins van inname. Kreng is pas na 8-9 uur uitgewerkt + je hebt nog een overlapping op de dag. en in die tijd kan het best veel verbranden. 7.00 2 capsules en om 14.00 weer 2.
    5. Het is een combinatie van boven genoemde...
    Last edited by Falstyr; 23-01-2008, 15:21.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Durf ik nog geen definitieve uitspraak over te doen. Ben om de 1 of andere reden wel sinds vrijdag 1.5-2kg kwijt. Een aantal redenen die het kunnen zijn:
      1. Ik heb voor de feestdagen heel lang stil gestaan op 1 gewicht. Na oud&nieuw is het aan het dalen
      2. Ik ben meer gaan eten en zit nu op een berekend onderhoud, niet 1400kcal zoals ik de eerste 3.5-4 maanden heb gezeten omdat me metabolisme nog dood was als het ware. Hierdoor kan het ook sneller zijn gegaan
      3. Omdat ik qua trainen nu even helemaal op ben dat ik te ver ben gegaan en wellicht zelfs wat spiermassa heb lopen verbranden.
      4. Die fatburner werkt echt want ik voel me hartslag en lichaamswarmte flink omhoog knallen binnen 10mins van inname.
      5. Het is een combinatie van boven genoemde...
      Ja ik snap het nu! Jouw metabolisme is als een speer gaan branden! Ja dan gaat het hard, zeker in het begin. Uiteindleijk gaat het weer langzamer.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

ook omdat je retesnel tollerant wordt voor die burners.

Comment

Maar dat is standaard. Bijna geen enkele burner behoor je langer dan 4-5 weken te gebruiken. Maakt dan alleen maar meer kapot dan je lief is. Gelukkig heb ik wat dat betreft net genoeg voor 2 weken.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
            Je schreef het alsof het jouw mening was

En reken maar dat die oude stacks werkten. Er was een tijdje ook een goedje op de markt dat heette 25+, daar zaten zeg maar de pure efedrine, caffeine en asprine in, en gaaaaaaaaaan!. Echter denk niet dat dat nog erg gezond te noemen was.
            Wij verkochten de natuurlijk variant van efedrine, man, man dat was een gouden tijd. Ik heb er een prachtig schip aan overgehouden, met alles er op en eraan. Zou best nog eens zo'n klapper willen maken, misschien met Glucosamine Sulfaat

Ik heb nu een schip (valkkruiser) van 13 meter, maar ik heb er één van 17 meter op het oog. Maar dan moet ik nog wel effe door sparen.

Comment

Die persoon die zei dat het placebo was (ondergetekende) zei dat over jouw product. Dit naar aanleiding van diverse onderzoeken. Over andere fatburners heb ik niets gezegd. Geen dingen verkondigen die niet waar zijn als je ze niet nuanceert.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Die persoon die zei dat het placebo was (ondergetekende) zei dat over jouw product. Dit naar aanleiding van diverse onderzoeken. Over andere fatburners heb ik niets gezegd. Geen dingen verkondigen die niet waar zijn als je ze niet nuanceert.
                Deze discussie gaat over de genoemde producten die hier staan vermeld.
                Hot Stuff

De meeste producten zitten ook in mijn Fat Reducing siroop.
                Dus als ik onwaarheden verkondig, dan mag jij dat zeggen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Dat lijkt mij dan verkooppraat
                  Een halve pizza per dag verbranden door niks te doen lijkt mij sterk overdreven..watjij?
                  Even hierop terug komend...

Sta op het moment elke dag op de weegschaal. Vergeleken met gisteren is er weer iets van 0.5kg er af gegaan. En met het meetlint gaan de cm's er ook af en ik zie het ook in de spiegel. Volgens Dymatize research heb je met de maximale dosering 2x2capsules een verbranding van circa 3600 over een gehele dag. Dat is de helft van 7000kcal wat 1kg vet maakt. Als dit nog een week of 2 zo aan houd dan weet ik het zeker.

Maar ben wel benieuwd hoe het zit met "oud" vet en de receptoren daarvan. Zal een fatburner als deze dat oude vet net zo makkelijk kunnen verbranden aangezien dat meestal moeilijker weg te krijgen is.

Denk dat die krengen echt werken en dat ik geen spiermassa aan het verbranden ben. Net met sporten ook nergens last van. Fysio heeft me lekker lopen bewerken en daarna 90mins cardio en me hartslag op de 180 gehouden zoals altijd, op hetzelfde ritme alleen zwaarder omdat ik geen KT er voor heb gedaan.

Fysio vroeg wat voor sups ik nam op moment. Kwam de burner naar voren met het ingredient. Hij zei dat als het op is ik bij hem wel nog wat kan krijgen mocht ik het willen. En op het moment is het best verleidelijk om over een maand of 2-3 een maandje te gebruiken :P

Comment

nou je mag me zeker op de hoogte houden van die vorderingen. Als het op oud vet ook werkt wil ik het mss ook wel een paar weekjes proberen. Er zou nog een 5-tal kilo afmogen en ik voel het echt dat het nu zwaar begint te vertragen.

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                      Deze discussie gaat over de genoemde producten die hier staan vermeld.
                      Hot Stuff

De meeste producten zitten ook in mijn Fat Reducing siroop.
                      Dus als ik onwaarheden verkondig, dan mag jij dat zeggen.
                      Bij deze dus: je verkondigt onwaarheden. Het enige ingrediënt wat ik tegenkwam en wat ook in je siroop zat was carnitine. Deze kreeg ook in hot stuff een 2. Heb de zoekfunctie gebruikt en maar even je ingrediënten ingevoerd, ook die kon niks vinden verder.

@topic
                      Ben zeer benieuwd of het echt zo goed aanslaat. Zou er wel voorzichtig mee blijven, het is niet voor niets illegaal.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mijn moeder heeft ook ooit zon pillen gehad.

normaal aanleg om dik te zijn, met die pillen viel zo constant af. Stond toen in het midden van de nacht op om friet te bakken en viel elke dag af...

tijdje erna waren de pillen niet meer te krijgen, wegens schadelijk voor het hart. Ben aan het denken dat het wel eens efedra zou kunnen geweest zijn.

Maar mn moeder heeft nu ook wel last van haar hart, zeer snel uitgeput. 1x trap oplopen van 20-30treden en ze zou bijna doodvallen. Weet niet of het verband heeft maar is wel heel toevallig

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Bij deze dus: je verkondigt onwaarheden. Het enige ingrediënt wat ik tegenkwam en wat ook in je siroop zat was carnitine. Deze kreeg ook in hot stuff een 2. Heb de zoekfunctie gebruikt en maar even je ingrediënten ingevoerd, ook die kon niks vinden verder.

@topic
                          Ben zeer benieuwd of het echt zo goed aanslaat. Zou er wel voorzichtig mee blijven, het is niet voor niets illegaal.
                          Dus Mister BodyFood verkondigt onwaarheden?
                          Dat is krasse taal van iemand, die zelf nog al eens doordraafd.
                          Je bent de 2e al die mij dat verteld, die andere heeft ook veel te maken met de bron waar jij alles vandaan haalt. Je krijgt ook al de DBB mentaliteit en dat is jammer, voor de members van Bodynet.

Je weet totaal niet wat er in mijn producten verwerkt zit. Daarnaast heb je totaal géén verstand van voedingssupplementen.

Van illegale producten heb ik géén verstand, dus zal ik daar nimmer een antwoordt op kunnen geven. Wel van producten die eerst legaal waren, maar later een geneesmiddel zijn geworden.

Maar als er meer members zijn die vinden dat ik onwaarheden vertel, willen die dat dan melden! Immers dan kan ik beamen of het de waarheid is.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                            mijn moeder heeft ook ooit zon pillen gehad.

normaal aanleg om dik te zijn, met die pillen viel zo constant af. Stond toen in het midden van de nacht op om friet te bakken en viel elke dag af...

tijdje erna waren de pillen niet meer te krijgen, wegens schadelijk voor het hart. Ben aan het denken dat het wel eens efedra zou kunnen geweest zijn.

Maar mn moeder heeft nu ook wel last van haar hart, zeer snel uitgeput. 1x trap oplopen van 20-30treden en ze zou bijna doodvallen. Weet niet of het verband heeft maar is wel heel toevallig
                            Als dat zo is dan heb je meteen een voorbeeld gegeven vanwege wat voor soort mensen efedra uiteindelijk verboden werd. Niet vanwege de sportende baseballer die dood neerviel, dat is meer een excuus. De reden is meer de party gangers en bep die het incorrect gebruikte en er doden vielen. In geval van die baseballer, die zal nog extra oppeppers en troep naast efedra gebruikt hebben waardoor het effect versterkt werd. Huisvrouwtjes namen het als wondermiddelen...constant, terwijl je het maximaal 4-5 weken mag gebruiken en daarna een lange tijd niet. Dit omdat je lichaam defecten kan gaan vertonen en je metabolisme in elkaar stort. Tja en de party gangers namen er nog alcohol naast wat ik het algemeen ook niet slim is.

Vanochtend me taille iig opgemeten en weer 1cm er af. Gaat lekker dus.

Originally posted by Body-Food View Post
                            Je weet totaal niet wat er in mijn producten verwerkt zit. Daarnaast heb je totaal géén verstand van voedingssupplementen.
                            Hoort de inhoud van supplementen niet vermeld te worden op de website bij verkoop? Dat is toch via de wet bepaald of is dat alleen van toepassing op produkt labels? Persoonlijk zou ik het op zijn minst netjes vinden als men weet wat er in produkten verwerkt zit. Zeker in de BB wereld waar consumenten daar meer op letten dan elders.
                            Last edited by Falstyr; 24-01-2008, 09:33.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Als dat zo is dan heb je meteen een voorbeeld gegeven vanwege wat voor soort mensen efedra uiteindelijk verboden werd. Niet vanwege de sportende baseballer die dood neerviel, dat is meer een excuus. De reden is meer de party gangers en bep die het incorrect gebruikte en er doden vielen. In geval van die baseballer, die zal nog extra oppeppers en troep naast efedra gebruikt hebben waardoor het effect versterkt werd. Huisvrouwtjes namen het als wondermiddelen...constant, terwijl je het maximaal 4-5 weken mag gebruiken en daarna een lange tijd niet. Dit omdat je lichaam defecten kan gaan vertonen en je metabolisme in elkaar stort. Tja en de party gangers namen er nog alcohol naast wat ik het algemeen ook niet slim is.
                              ik weet niet hoe lang aan een stuk ze het gebruikt heeft maar het zal wel langer als 5 weken geweest zijn.

Overigens ben ik niet 100% zeker dat het ephedra was, er zullen nog wel dingen schadelijk zijn voor het hart. Maar het laatste dat ik ervan gehoord had was dat ze het niet meer kon krijgen waar ze het toen kreeg omdat het uit de handel was genomen wegens mogelijkheid tot hartklachten. Overigens weet ik ook niet of ze toen ze jong was ook al last had van zeer snelle vermoeiheid, maar nu is het echt abnormaal. gewoon snel stappen en ze is al buiten adem na een aantal minuten.

Heb gisteren er eens naar geinformeerd en ze zei, ik kan er nog wel aangeraken, dokter De hondt (of D'hont, of iets dergelijks) schrijft ze nog wel voor als je tot daar rijd maar dat is ver en heb ik er niet voor over. Dus helemaal illegaal zal het toch niet zijn dan??

Comment

Je kan het alleen op doktersrecept nog krijgen omdat het als geneesmiddel te boek staat tegenwoordig. Maar als ik het goed begreep is dat ook alleen dit jaar nog tot het geheel verboden wordt. Daarom kan ik het ook via me fysio op recept nog krijgen als er interesse is.

Maar dan is efedra geen ingredient, maar het spul zelf. Dan moet je x gram er van per dag nemen. Geen idee hoe het dan werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X