Weightgainer + Shake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weightgainer + Shake?

Hey, ik had een vraagje over weightgainer, ik wil graag nog zon 10 kilo aankomen, en ik drink ook al whey 90 shakes... Nu is mijn vraag.
    Is het verstandig als ik 3 weightgainer shakes en 3 whey 90 shakes op 1 dag drinke, 6 in totaal dus?

Mvg Nicky

Damn zo veel shakes dan lijkt het mij dat je voeding niet echt op orde is hoor.
    Who's the Chef

Comment

nja ik eet wel goed opzich.

8 uur: Melk + Brinta
      Eiwitshake
      Banaan

10 uur: 2 boterhammen met kaas

12 uur: 2 boterhammen met kipfiletr

14 uur: Melk + brinta
      Appel

15 uur: Eiwitshake

16 uur: training

17:30 : Eiwitshake

17:45: Avond eten, meestal aardappelen,groente en stuk vlees

20 uur: 2 boterhammen met kaas of kipfilet

22 uur: 500 gram magere kwark

22:30 : slapen

Mja ik wil dus gewoon nog veel aankomen daarom heb ik de weightgainer besteld. Dit kan ik toch gewoon nog bij bepaalde maaltijden bijvoegen?

Comment

Dat kun je geen goed eetschema noemen. Al die shakes zijn ter aanvulling, niet ter vervanging. Eet ten eerste eens per keer 4-6 boterhammen met 100-150gr mager vlees. Laat van de weishakes alleen staan die van 's ochtends en na het trainen, voor de rest is wei te snel pleite om wat op te bouwen. Voor de training mag ook, maar of het echt heel veel toegevoegde waarde heeft... Eventueel kun je dan bij elke maaltijd nog een weightgainer pakken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gainers kan je altijd nemen maar meestal worden deze gebruikt als je geen gelegenheid hebt te eten.
          Who's the Chef

Comment

Maar een weightgainer, het woord zegt het al gewicht aankomen?
            Als ik deze 3 per dag drink dan kom ik dus wel aan, dan neem ik die eiwitshake alleen smorgens en na het traine?

Comment

Een gainer is alleen een aanvulling op de momenten waar je niet instaat ben te eten.
              Als je genoeg goede voeding binnen krijgt heb je dus geen gainer nodig.
              Een gainer is niets meer als vloeibaar voedsel.
              Als jij bijv 3 gainers op een dag neemt en verders geen voeding dan zal je nooit aankomen.

Je moet ook niet te snel willen aankomen dan zet je alleen maar vet aan en geen spier massa.
              Who's the Chef

Comment

Meestal drink ik geeneens een shake omdat ik van mezelf al een goeie eter ben. Vast voedsel is eigenlijk altijd de beste optie behalve vlak na een training omdat je lichaam dan snel voedingstoffen wil. Dan is vloeibaar weer beter.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

..

zoveel shakes? je lichaam neemt tog niet alle eiwitten op, je zit denk al over je max heen marja

Comment

Let op de datum van de laatste post dannywhiteshark. Aangezien je post ook weinig toevoegd aan de discussie zou ik hem de volgende keer achterwege laten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X