Welke energizer goeie ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke energizer goeie ervaringen?

ik heb een week of 6-7 NO-explode van BSN gebruikt en ik heb wel goeie ervaringen hiermee gehad. Alleen zit er creatine in en ik zit nou in een crea stop periode. Heeft er iemand ervaring met creatinevrije energizers? Ik zat te denken aan iets van revolutions oid.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

rpm van applied nutriceuticals zit geen creatine in denk ik heb daar heel goede ervaringen mee is goe spul
    pain is temporary pride is forever

Comment

Heb een testertje gehad van rpm en drive. Samen werken ze wel goed, had wel een slagje meer energie, had minder rust tussen sets nodig. Nu heb ik het niet veel kunnen gebruiken (3 trainingen) maar als de effecten ook nog opbouwen is het echt wel goed spul.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke dan bedankt!
        nam je allebei de energizers tegelijk in generalix?? van drive en rpm?

en wie heeft er nog meer energizers geprobeert?
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
          oke dan bedankt!
          nam je allebei de energizers tegelijk in generalix?? van drive en rpm?

en wie heeft er nog meer energizers geprobeert?
          Ja ik combineerde ze. Harry de Jonge zei dat ze samen erg goed werkten, dus ik testte beide producten tegelijk uit. Wel kon ik de drive langer testen (meer pilletjes in het zakje), en ik weet dus wel wat de drive alleen deed. Voor mij deed de rpm meer dan de drive had ik het idee.
          Last edited by GeneralIx; 23-12-2007, 20:26.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

oke dan. en hoe was het verschil tussen de combo en drive alleen? ik kan ze redelijk goedkoop halen (30 dollar 110 pillen) en of het de moeite waard is drive elke dag te slikken en te kopen

Comment

Met de rpm/drive had was ik gewoon nog fit na de training, terwijl ik echt alles had gegeven. Met alleen drive zakte ik toch weer in.
              Met rpm/drive had ik veel meer energie, zonder gejaagd te zijn en met alleen drive had ik maar iets meer energie.
              Ik zou dus voor de combo gaan, of voor alleen rpm. Elk lichaam reageert anders, maar ik dit waren mijn ervaringen.
              Ik weet niet hoeveel extra ik ermee gegained heb, drie trainingen is veel te kort om echt progressie te merken.

sigpic

Comment

oke dan. ze werken niet synergethisch of wel? die drive lijkt wel weinig toe te voegen als ik het zo hoor, terwijl die wel 5 dollar duurder is dan de rpm (op Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site.. heeft iemand trouwens ervaring met deze site? ik moet het vooraf overmaken of paypal ofzo maar het is wel veeel goedkoper dan vanuit nederland)

Comment

Je kunt ook een fatburn stacker innemen op basis van cafeine of groene thee, dat werkt (bij mij) ook wel.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    oke dan. ze werken niet synergethisch of wel? die drive lijkt wel weinig toe te voegen als ik het zo hoor, terwijl die wel 5 dollar duurder is dan de rpm (op Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site.. heeft iemand trouwens ervaring met deze site? ik moet het vooraf overmaken of paypal ofzo maar het is wel veeel goedkoper dan vanuit nederland)
                    De drive voegde wel wat toe, maar ik weet niet of het die extra dollars waard is. Het probleem is dat ik vrijwel niet reageer op caffeïne en no dingen. Ik geloof dat juist die twee dingen in die drive zitten, vandaar waarschijnlijk dat ik er niet op reageer. Als je er wel op reageert lijkt het me wel een stack die de moeite waard is.

sigpic

Comment

Is het wel verstandig om elke dag een energizer te nemen? lijkt me dat het gewenning word.. en steeds moeilijk is om zonder te trainen? heb nog steeds no-explode liggen.. gebruik en alleen op de dagen dat ik moe ben.. en dat werkt perfect.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                        Is het wel verstandig om elke dag een energizer te nemen? lijkt me dat het gewenning word.. en steeds moeilijk is om zonder te trainen? heb nog steeds no-explode liggen.. gebruik en alleen op de dagen dat ik moe ben.. en dat werkt perfect.
                        Kan volgens mij geen kwaad. Volgens mij valt de dip wel mee, misschien de eerste twee trainingen ofzo, maar daarna trekt dat zo weer bij. Lijkt me in ieder geval.

sigpic

Comment

oke dan ga ik het wel proberen te combineren.

iemand ervaringen met die site van Bodybuilding.com - The Future Of Bodybuilding! Huge Bodybuilding Site. of met andere energizers?
                          Last edited by Leo1988; 24-12-2007, 14:38.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X