A-Bomb voedingssuplement ervaringen....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• A-Bomb voedingssuplement ervaringen....

Heey,
    Bodybuilders,
    Ik had even een vraagje ik ben al enige tijd aan het trainen, en heb aardige resultaten bereikt maar ik sta nu al een tijdje stil, ben daarom eens gaan kijken naar voedingssuplementen.

Deze klinkt erg goed, A-BOMB (MHP) || Body en Fit Shop
    Ik vroeg me af of er mensen zijn dit of een soortgelijk product wel eens hebben geprobeerd, en wat hun ervaringen zijn.

Alvast erg bedankt.

Grr Mischa

nooit gebruikt man, dus kan er weinig over zeggen. Wel heb ik kéértje no xplode genomen om een plateau te doorbreken. Het leverde me aardig wat energie en kracht en vooral focus.

greetz
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Vind de ingrediëntenlijst weinig schokkend, zeker voor dat geld. Het enige interessante is die dna repareerder, maar ik betwijfel of je voor dat geld een effectieve dosis krijgt. Het is bewezen dat het werkt zeggen ze, maar ik denk dat ze het wel heel erg verdund hebben.
      Last edited by GeneralIx; 08-01-2008, 19:08.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Maar laat ik het eens anders vragen,

Zijn er hier mensen op het forum die wel eens zo'n soort produkt hebben genomen zoals a-bomb, en dacht van wow dit is echt top spul hier ben ik stuk sterker en gespierder van geworden.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X