Vetverbranders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetverbranders

Hey,

Ik zal eerst iets meer over mezelf zeggen zodat jullie beter antwoord kunnen geven. ik ben 17 en 84.6kg en 1.89 cm lang. Ik ben nu 2.5 maanden aan het trainen 3 keer per week soms 4 ( 1 uur lang kracht ). Ik merk goed dat ik de laaste tijd zoveel train. Ik merk dat me spieren aan het groeien zijn. Alleen zie en voel ik overal een vet laagje. Ik ben rond gaan kijken op internet en kwam al snel vetverbranders tegen. ik probeer me hier in te verdiepen.(daarom Post ik bij voedingssupplementen ) is het mogelijk om nu al vetverbranders te gebruiken? of moet ik er gewoon niet aan beginnen?

Zou eerst beginnen met je voedingsschema. Zodra die in orde is kun je supplementeren, maar als je basis al slecht is zal het je weinig brengen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

goed dieet/voedingsschema is genoeg

Comment

je dieet is voor meer dan 75% bepalend voor je vetverlies. Fatburners helpen je daar alleen maar bij. Als je dieet kut is dan helpen fatburners ook geen zak.
        Ga naar de voedingsectie en doe inspiratie op om je dieet schoner te maken. Als het goed is zal je daarna sneller in BF naar beneden gaan.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Natuurlijk kun je vet verbranders zoals Lipo-6 gaan proberen. Maar je hebt waarschijnlijk nog zoveel vet dat je er toch niks aan hebt. Dit is meer iets voor de laatste % die altijd moeilijk gaan.

Dus tot die tijd volg maar eerst het advies van de anderen op. Een goed sport- en voedingsschema doet genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X