Carnitine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carnitine

Hallo

Heeft iemand ervaring met carnitine?

Ik doe 3 keer kracht training in de week en sinds kort ben ik begonnen met hard lopen.
    IK wil graag mijn uithoudingsvermogen verbeteren en droger worden.

Alvast bedankt

Gr Alex

Heb ooit eens een tijdje fatburners gedronke nmet L-carnithine als werkzame stof. Werkte niet. Cafeine en groene thee zijn wat mij betreft betere fatburners.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb L-Carnitine gebruikt, kreeg er ietsjes meer energie van. Niet echt noemenswaardig. De rest van de effecten was ook flut. Er zijn betere alternatieven op de markt.

Comment

Ok, bedankt heren,

Niet zo geweldig produkt dus. Dan ga ik eerst op zoek naar een beter alternatief.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Heb ooit eens een tijdje fatburners gedronke nmet L-carnithine als werkzame stof. Werkte niet. Cafeine en groene thee zijn wat mij betreft betere fatburners.
          das een goeie tip

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Groene thee zal ik zeker uit proberen.
            Ik drink dagelijks zwarte thee is natuurlijk geen probleem over te stappen.

Comment

Maar dan zou ik niet de groene pickwick troep kopen. Probeer bij een Oosters/turkse toko van die Ginseng zak groene thee blaadjes te halen. Is goedkoper en effectiever.

Comment

Ik haal mijn groene thee altijd bij de sligro. Simon levelt of twinings vind ik best lekker
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Wij verkopen enorm veel L-Carnitine .. zowel aan wielrenners, vanwege de verhoogde vetverbranding waardoor ze meer energie krijgen.. als aan krachtsporters die willen afvallen... Het helpt zeker wel voor een verhoogde vetverbranding zonder een nerveus gevoel. Het is nog een sterke anti oxidant ook.

Je moet er geen wonderen van verwachten maar ik vind het geen slecht supplement.

René
                  René
                  XXL Nutrition
                  www.xxlnutrition.nl

Comment

Originally posted by XXL Nutrition View Post
                    Wij verkopen enorm veel L-Carnitine .. zowel aan wielrenners, vanwege de verhoogde vetverbranding waardoor ze meer energie krijgen.. als aan krachtsporters die willen afvallen... Het helpt zeker wel voor een verhoogde vetverbranding zonder een nerveus gevoel. Het is nog een sterke anti oxidant ook.

Je moet er geen wonderen van verwachten maar ik vind het geen slecht supplement.

René
                    Persoonlijk denk ik dat elk lichaam daar anders op reageert. Zijn vast wel mensen bij die zullen het een geweldig supplement vinden en
                    andere groep zal daar niets van merken.
                    Maar goed misschien moet ik het een keer uitproberen dan kan daar zelf over beoordelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X