Welke whey?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke whey?

Heeft iemand van jullie al whey besteld van bij bodylab of van bij xxxlnutrition.
    De reden voor deze vraag is dat ik aan het uitkijken ben voor goedkopere whey(dus niet noodzakelijk van een bekend merk) voor ik en een paar vrienden, maar wel whey die nog goed mixt en belangrijkst goed smaakt.
    Onze vorige ervaringen waren wheymaxx, isostack en wheygourmet van pvl om maar een referentie te geven.
    Alle ervaringen met bovenstaande shops zijn welkom.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Originally posted by Blackphantom View Post
    Heeft iemand van jullie al whey besteld van bij bodylab of van bij xxxlnutrition.
    De reden voor deze vraag is dat ik aan het uitkijken ben voor goedkopere whey(dus niet noodzakelijk van een bekend merk) voor ik en een paar vrienden, maar wel whey die nog goed mixt en belangrijkst goed smaakt.
    Onze vorige ervaringen waren wheymaxx, isostack en wheygourmet van pvl om maar een referentie te geven.
    Je mag ons je adres sturen naar [email protected], dan stuur ik vrijblijvend wat samples toe.

Jaap - Power Supplements
    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Wheygourmet is echt gemaakt op smaak.. en die is ook echt lekker.

Onze whey instant is veel voordeliger en kwa voedingswaarden zeker beter.
      Ik denk dat je tevreden zult zijn met onze whey.. wheymaxx heb ik geen ervaring mee maar ga ik deze week eens proberen.

rene
      René
      XXL Nutrition
      www.xxlnutrition.nl

Comment

Is wheygourmet dan zoveel minder waard in voedingswaarde dan andere merken? Ik hoor idd dat het mega lekkere shakes moet opleveren. Het is een belgisch merk nietwaar?
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik weet wel een adresje waar je goedkope whey kan bestellen.
          Ze kunnen het voor je maken van 45% tot 95% en alles wat er tussen zit.
          Mixen hoeft niet kloppen is al voldoende, smaken verschillen maar het kan gemaakt worden zoals jij en je vrienden het willen hebben. Minimale afname per smaak is ± 40 kilo prijzen vanaf 7.50 euro per kilo

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
            Ik weet wel een adresje waar je goedkope whey kan bestellen.
            Ze kunnen het voor je maken van 45% tot 95% en alles wat er tussen zit.
            Mixen hoeft niet kloppen is al voldoende, smaken verschillen maar het kan gemaakt worden zoals jij en je vrienden het willen hebben. Minimale afname per smaak is ± 40 kilo prijzen vanaf 7.50 euro per kilo
            kerel een goede morgen
            Vind je niet dat teveel hapt.
            we praten hier over de eindverbruiker of niet. Hoe kun je nou over minimale afname praten.
            En waar komen die eiwitten vandaan dan??
            Het zal wel bind middel zijn.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
              kerel een goede morgen
              Vind je niet dat teveel hapt.
              we praten hier over de eindverbruiker of niet. Hoe kun je nou over minimale afname praten.
              En waar komen die eiwitten vandaan dan??
              Het zal wel bind middel zijn.
              Goedemorgen FARANG.

Je bent wel een apart figuur, ik bericht aan de baas en de hond geeft antwoordt

Wist je dat een bindmiddel niet oplost, het woord zegt het al.

Ik heb nog een paar vraagjes geplaatst elders omtrent de jaren 80, maar nog geen antwoordt ontvangen

Comment

Dit begint op een fucking reunie te lijken..nee beter nog, een gemaskert bal!
                Mr Bodyfood en Farang in disguise! Man o man wat een ellende!

@ Fanatic
                Farang was ver voor jouw tijd.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Hahaha Farang dat is alweer een tijdje geleden jah

Ontopic: Whey van Power Supplements is goed te doen! Zeker het proberen waard! Ben toevallig vanmiddag even bij ze op bezoek geweest om wat supplementen te halen, aardige gasten! Goede prijs voor een Whey Isolaat !!

grtz.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                    Je mag ons je adres sturen naar [email protected], dan stuur ik vrijblijvend wat samples toe.

Jaap - Power Supplements
                    Over de produckten gesproken van jullie die zijn echt goed.
                    Heb hier van jullie de whey gainer ,en de whey isolate gewoon goed.
                    Creatine ook wij bestellen regelmatig bij jullie ,en het wordt tegenwoordig ook door jullie aan huis gebracht.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Dit begint op een fucking reunie te lijken..nee beter nog, een gemaskert bal!
                      Mr Bodyfood en Farang in disguise! Man o man wat een ellende!

@ Fanatic
                      Farang was ver voor jouw tijd.
                      Klopt helemaal Mr Bodyfood bracht mij op de hoogte, omtrent dat figuur.
                      Een bla, bla manneke die vraagt maar geen antwoordt weet te geven, een manneke die gauw met een bek vol tanden staat

Uit zijn post blijkt ook wel dat hij weinig verstand van ingrediënten heeft, als je niet eens weet wat een bindmiddel is. Maar ik doe niet mee aan je gemaskerd bal en ik ga ook niet in discussie, met zo\'n kleurloos figuur ik weet nu immers wie hij is

Pas maar op dat je straks geen PM berichten van hem krijgt, met AS aanbiedingen daarvoor is hij als Farang gebanned.....

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                        Over de produckten gesproken van jullie die zijn echt goed.
                        Heb hier van jullie de whey gainer ,en de whey isolate gewoon goed.
                        Creatine ook wij bestellen regelmatig bij jullie ,en het wordt tegenwoordig ook door jullie aan huis gebracht.
                        Bedankt.
                        Speciale service als je erg dicht bij mij in de buurt woont..
                        Doen we ook bij een fitnesscentrum hier om de hoek. Met TNT is er geen tijdstip af te spreken, vandaar.

Jaap
                        powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by Power Supplements View Post
                          Bedankt.
                          Speciale service als je erg dicht bij mij in de buurt woont..
                          Doen we ook bij een fitnesscentrum hier om de hoek. Met TNT is er geen tijdstip af te spreken, vandaar.

Jaap
                          Dan hebben al die anderen pech die verder weg wonen, daarnaast moeten die ook de verzendkosten betalen. En als die anderen niet thuis zijn moeten ze naar het postkantoor in de regio. Is er geen postkantoor in de woonplaats aanwezig, moeten ze naar een andere plaats toe om het op te halen dan hebben ze dubbel pech.

Met T.N.T. post zijn wel tijdstippen af te spreken, alleen het kost iets meer....

Comment

TNT levert ook bij de buren. Als je er een beetje rekening mee houd dan komt het wel goed.

Je moet gewoon zorgen dat je boven de €50,- zit, dan zijn de verzendkosten gratis.

Ik moet zeggen dat ik ook tevreden was over de whey van powersupplements. De volgende keer dat ik weer wat bestel ga ik bij hem bestellen. Ook de viscapsules en creatine zijn naar horen zeggen een aanrader.

Comment

huh

Originally posted by Fanatic View Post
                              Goedemorgen FARANG.

Je bent wel een apart figuur, ik bericht aan de baas en de hond geeft antwoordt

Wist je dat een bindmiddel niet oplost, het woord zegt het al.

Ik heb nog een paar vraagjes geplaatst elders omtrent de jaren 80, maar nog geen antwoordt ontvangen
                              En wie mag farang dan zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X