Alternatief voor shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    2gm per kg gewicht? Ja daaag! dan blijf ik bezig... moet ik 150 gram per dag aan eiwit hebben?
    150 gram is echt niet veel hoor! punani schreef geloof ik 2,5 gr/kg voor. Zels krijg ik nou ongeveer 240 gram binnen (3gr / kg) en dan tel ik de eiwitten uit brood/brinta/havermout etc niet mee. Als je gewoon 6 maaltijden per dag neemt en elke maaltijd iets van 30 gram eiwitten neemt en nog een pwo shake van 30 gram, zit je al over de 200 gram. Zo moeilijk is het niet Een makkelijke manier van eiwitten binnen krijgen is bijvoorbeeld melk (per liter iets van 40 gram geloof ik), of anders in vaste vorm wat kevf allemaal zei.

Als je minder dan 2 gr/kg neemt dan pleeg je echt roofbouw op je lichaam! eiwitten zijn de bouwstenen van spieren en je kan wel raden wat er gebeurd als je geen bouwstenen hebt, maar wel afbreekt...
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Wordt er 30 gram poeder ingenomen, of 30 gram eiwit?
      Als je 30 gram poeder inneemt, bevat het geen 30 gram eiwitten.

Volgens mijn mening hangt het van het eiwitgehalte per 100 gram af, hoeveel eiwitten je daadwerkelijk binnen krijgt....

Comment

bij mij staat er ook netjes achter, 60gr whey is 48gr eiwit

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
          Wordt er 30 gram poeder ingenomen, of 30 gram eiwit?
          Als je 30 gram poeder inneemt, bevat het geen 30 gram eiwitten.

Volgens mijn mening hangt het van het eiwitgehalte per 100 gram af, hoeveel eiwitten je daadwerkelijk binnen krijgt....
          30 gram eiwitten heh, dus iets van 37 gram poeder dacht ik
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by patrickad View Post
            Niet echt een aversie maar heb in het verleden vrienden gezien die shakes en creatine gebruikten die er niet erg droog gespierd door werden of zelfs heel onnatuurlijk breed eruit gingen zien, wat zeg maar niet bij hun normale bouw paste. Misschien is dit onzin hoor wat ik zeg..
            Maar gezien ik wat dun ben prefeer ik het om mezelf droog te trainen

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              bij mij staat er ook netjes achter, 60gr whey is 48gr eiwit
              Je bent één van de weinigen, de meeste denken volgens mij 30 gram poeder, is 30 gram eiwit

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                ik krijg geloof ik iets van 230 per dag binnen

Ik tel dan echter wel alle eiwitten mee, ook die uit brood enzo
                Krijg zelf met alle brood en andere eiwitten 270gr binnen. Is makkelijk te halen hoor.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X