creatine, hoe ga jij erop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine, hoe ga jij erop?

Ik heb een hoop creatine topics hierzo gelezen.En ikzelf heb net weer een maandje gebruikt.Je leest heel vaak van "bij mij deed het niet zo veel MAAR sommige andere gaan er erg lekker op"...die verhalen van die"sommige anderen " heb ik nooit gehoord.

Mijn ervaring is na mn "kuurtje" is dat ik 0,0 meer kracht heb ervaren ,maar dat ik wel veel langer kan duursporten ( fietsen , lopen)

Wat zijn jullie ervaringen..misschien krijgen we zo een overzicht of t nou echt zo nuttig spul is voor BB..

Hoe maagdelijker je met alles bent quasi voedinssupplementen, hoe beter het werkt.
    Bij mij heeft het nooit meer de eerste keer overtreft. Kracht werd opzeker meer, hield iets meer vocht vast maar gewicht bleef het zelfde. Vind het nu niks meer, maar als beginner zeker een aanrader.

Comment

Hoe ga ik erop... Niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ga dr wel hard op. meer uithoudingsvermogen en kracht
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik groei er redelijk op. Voeding werkt bij mij beter dan supplementen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik groei er niet op. Merk er vrij weinig van. Revenge V3 ook geprobeert en dat was werkelijk bagger spul

Comment

Vandaag een pot creatine gehaald. Ik train nu 9,5 maanden en twijfel of ik nu moet beginnen met een kuurtje of dat ik moet wachten (dit wordt dan wel pas begin augustus i.v.m. vakantie) Als ik er nu mee begin ben ik er precies klaar mee voordat ik op zomervakantie ga.. Ik groei nu nog steeds naturel maar ben benieuwd of creatine voor mij werkt. Wat raden jullie me aan?
              Last edited by Gauner; 18-04-2008, 14:12.

Comment

Gebruik het niet meer, ging er vroeger wel aardig op.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                  Vandaag een pot creatine gehaald. Ik train nu 9,5 maanden en twijfel of ik nu moet beginnen met een kuurtje of dat ik moet wachten (dit wordt dan wel pas begin augustus i.v.m. vakantie) Als ik er nu mee begin ben ik er precies klaar mee voordat ik op zomervakantie ga.. Ik groei nu nog steeds naturel maar ben benieuwd of creatine voor mij werkt. Wat raden jullie me aan?
                  Gewoon gebruiken hoor, waarom niet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Gewoon gebruiken hoor, waarom niet.
                    Ja ik dacht dat ik misschien beter kon wachten tot ik een plateau bereik.. Maar gewoon beginnen dus

Comment

Paar fitness-vrienden van me raden me aan de creatine monohydraat die ik nu gekocht heb te gaan ruilen voor een creatine esther ethyl product (Bijv. No-explode). Dit omdat ze vinden dat deze producten wat moderner zijn, ze hebben bijvoorbeeld geen laadfase meer nodig zoals dat bij creatine monohydraat wel het geval is. Wat is jullie mening hierover en wat kan ik het beste doen volgens jullie?

Comment

Nu ik wat op het internet aan het lezen ben denk ik zelf weer dat ik beter Cellmass van BSN kan nemen i.p.v. No-Explode aangezien de eerste wordt bestempeld als een creatine en de no-explode niet. Wat raden jullie aan?

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                          Nu ik wat op het internet aan het lezen ben denk ik zelf weer dat ik beter Cellmass van BSN kan nemen i.p.v. No-Explode aangezien de eerste wordt bestempeld als een creatine en de no-explode niet. Wat raden jullie aan?

Ik raad aan de creatine monohydraat gewoon te proberen. Niet duur, wel effectief. Creatine monohydraat werkt bij mij ALTIJD. Een laadfase is niet verplicht, je kunt ook 2 á 3 gram per dag nemen zonder te laden. Je creatine niveau zal dan gestaag stijgen.

Mijn eerste ervaring was 40kg erbij met bankdrukken. Maar goed, ik reageerde er nogal extreem op, ik was bijna vegetarier. Ik was binnen 10 dagen 7 kilo zwaarder.
                          Maar let niet op mijn eigen ervaring. Check je eigen progressie. Het zou helemaal mooi zijn als je vooruitgang nu op een plateau zit, dan zie je echt of het iets voor je doet.
                          Als je een beginnner bent en je hebt nog nauwelijks aan krachttraining gedaan hebt dan ga je zowiezo hard vooruit, dus dan is het moeilijk vergelijken..

Succes!

Jaap
                          powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Creatine monohydraat niet gebruiken omdat het niet modern is?
                            Man het werkt nog steeds het beste van alle creatine vormen die er nu op de markt zijn. En het is cheap. En nee met mono hoef je ook geen oplaad fase te gebruiken. Dat fabeltje is al meerdere keren weerlegd. Had tijd terug allerlei artikels geplaatst mbt creatines.

Merkte het bij mij ook dat ik in no time 10-15kg aan me oefeningen plakte. Nadeel was dat me pezen het niet bij konden benen en dus gebleseerd raakte aan me schouder.

Comment

Maar het is wel zo dat een monodydraat wel vocht vasthoudt en een esther etyl niet, toch? Denk dat ik voor de Cellmass ga vanmiddag en dan maandag beginnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X