Fitshape producten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitshape producten

Heb een vraagje voor mensen die producten van fitshape gebruiken.

Ik heb een pot fitshape eiwit 85 gekocht en ben er best wel tevreden over. Ik zou nu dus een grotere pot willen nemen (4kg ofzo), maar het zit namelijk zo dat de kleine pot (750 g) geopend slechts 6 weken goed blijft.
    Nu vraag ik me af of dit bij de grotere potten ook zo is. Ik zou er namelijk wel langer dan 6 weken mee willen toekomen

groeten

Ik weet het niet, maar je zou fitshape even kunnen mailen...

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Eiwit 85 dient na productie minimaal 18 maanden houdbaar te zijn. Kijk bij de T.H.T ( ten minste houdbaar tot ) datum op de verpakking.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Eiwit 85 dient na productie minimaal 18 maanden houdbaar te zijn. Kijk bij de T.H.T ( ten minste houdbaar tot ) datum op de verpakking.
        Het product is idd na productie zo een 18 maanden houdbaar, maar op het etiket staat eveneens: "Geopend maximaal 6 weken te gerbuiken, mits droog en goed afgesloten bewaard"

Comment

Originally posted by IanP View Post
          Het product is idd na productie zo een 18 maanden houdbaar, maar op het etiket staat eveneens: "Geopend maximaal 6 weken te gerbuiken, mits droog en goed afgesloten bewaard"
          Dat is een raar advies, daar heb ik nog nooit van gehoord bij het gebruik van een proteïne 85. Informeer eens waar je het kocht, of bel ze eens. Succes

Comment

Je geeft zelf het antwoord al mits droog en goed afgesloten.
            Het is dan langer houdbaar.
            Who's the Chef

Comment

zou lekker voor een ander merk gaan ook.. heb zelf ook fitshape gebruikt in het begin van de intersport. En qua kwaliteit komt het verre niet in de buurt van de huidige aangeboden eiwitproducten

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                zou lekker voor een ander merk gaan ook.. heb zelf ook fitshape gebruikt in het begin van de intersport. En qua kwaliteit komt het verre niet in de buurt van de huidige aangeboden eiwitproducten

Welke merken raad je dan aan? (met goede prijs/kwaliteit verhouding)

Comment

Kijk is op bodyenfitshop.nl
                  Who's the Chef

Comment

Ik zou gewoon even lekker gaan googlen.. zijn zoveel goede merken op de markt tegenwoordig.

Comment

Welke merken raad je dan aan? (met goede prijs/kwaliteit verhouding)
                      Mail ons even je adres aan [email protected] dan sturen we je vrijblijvend wat samples toe.

Jaap - Power Supplements
                      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Ik heb Eiwit 85 ook een tijd gebruikt. Moet zeggen dat ik er altijd wel tevreden over was.

Ik heb echter nooit potten van 4 kilo van dit merk gezien. Enkel 750 gram.
                        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X