hoi welke vinden jullie de beste testo boosters zijn er o.a. nieuwe op de markt e verkrijgen thx
testo boosters
Collapse
X
-
Ik krijg zelf over 2 dagen Mass FX en Hyperdrol X2 binnen. Voor zover ik weet de krachtigste op de markt.
Even los daarvan... waar ben je eigenlijk mee bezig kerel? Je hebt pas 2 posts waarvan de eerste een topic werd geopend over dinabol (steroids) en nu weer dit. Even voorstellen ofzo was wel zo handig geweest... zo krijgen er een hele hoop mensen waaronder ik zelf een slecht voorbeeld van jou.Last edited by Nex-; 29-04-2008, 19:42.
-
kzal me even voorstellen train nu al vijf jaar en ben nu bezig met een kuurtje en wou daar wat meer uitleg over daarom starte ik daar omtrent een nieuwe discussie over maar blijkbaar gaat dit nog niet.ben zelf nu bezig met 17-hd en viraloid maar had daar geen zulke goede verhalen van hoort.
want vind jij ervan?
Comment
-
Vind je best een grapjas kerel. JW om je test productie te bevorderen. Zit dboll in bro, en die gaat je test productie niet helpen.
Lees je eerst eens in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
viraloid werkte bij mij niet echt en testo sting enzo ook niet
heb nu wel een potje jw
en daar heb ik wel meer kracht door gekregen, meer dan ik d8t zelfs
maar krijg liever meer massa dan kr8t
zit te denken om winstroll te gaan gebruiken in mei
maar meer daar later overPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Dit is niet de anabolensectie he, dus over winstrol etc mag je niet eens praten. Jungle Warfare is eigenlijk niks meer dan troep. Als je echt een goede stack wilt hebben waar je meer massa maar vooral kracht mee kan halen kan je beter net als ik voor Mass FX i.c.m. Hyperdrol X2 gaan. Lees de revies maar eens... heb er iig tot nu toe geen negatieve over gevonden.
Comment
-
Ten eerste heb ik een paar negatieve verhalen over Jungle Warfare gehoord (meeste zijn inderdaad positief) ook ik was bijna overgehaald om deze product te halen. Echter zit er een enkele stof in die zeer schadelijk ''kan'' zijn. Maar eigenlijk kan je ook niet anders van Alri verwachten aangezien dit de mensen zijn die veel steroid types hebben ontwikkeld. Een goed product kan ook zo zijn nadelen hebben inclusief de stack die ik heb besteld... (Mass FX/Hyperdrol X2).
Daarom ga ik ook lekker rustig aan doen zodra ik het product heb ontvangen. Mochten er rare opmerkbare dingen gebeuren dan leg ik ze meteen ''aan de kant''. Gezondheid gaat immers boven al het andere...
Comment
-
zoveer ik weet zijn er 2 soorten JW.. het ouwe potje en de nieuwe
het ouwe is de verpakking groen (en bevat dianabol) bij het nieuwe is het een geheel andere formule en de verpakking is blauw en die is gewoon te bestellen bij de groothandel in NL
MAAR!!! het is nogsteeds een PH
hoe komt het dat je een PH kan bestellen bij de groothandel?? i dont know maar krijg de mijne morgen binnen + bam
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse