testo boosters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testo boosters

hoi welke vinden jullie de beste testo boosters zijn er o.a. nieuwe op de markt e verkrijgen thx

Ik krijg zelf over 2 dagen Mass FX en Hyperdrol X2 binnen. Voor zover ik weet de krachtigste op de markt.

Even los daarvan... waar ben je eigenlijk mee bezig kerel? Je hebt pas 2 posts waarvan de eerste een topic werd geopend over dinabol (steroids) en nu weer dit. Even voorstellen ofzo was wel zo handig geweest... zo krijgen er een hele hoop mensen waaronder ik zelf een slecht voorbeeld van jou.
    Last edited by Nex-; 29-04-2008, 19:42.

Comment

kzal me even voorstellen train nu al vijf jaar en ben nu bezig met een kuurtje en wou daar wat meer uitleg over daarom starte ik daar omtrent een nieuwe discussie over maar blijkbaar gaat dit nog niet.ben zelf nu bezig met 17-hd en viraloid maar had daar geen zulke goede verhalen van hoort.
      want vind jij ervan?

Comment

kheb hier ook nog jungle warfare liggen en BAM die ga ik houden voor na men kuur voor men eigen testosteronproductie te helpen bevorderen is dat wel een goed idee?

Comment

Vind je best een grapjas kerel. JW om je test productie te bevorderen. Zit dboll in bro, en die gaat je test productie niet helpen.
          Lees je eerst eens in.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja een mens kan alleen maar bij leren dit is voor mij allemaal nieuw dus sorry als ik onwennig overkom wat dacht dat dit wel goed zou zijn ben nu bezig met 17-hd en viraloid en met animal pak van universal plasmajet van gaspari en syntha 6

Comment

viraloid werkte bij mij niet echt en testo sting enzo ook niet
              heb nu wel een potje jw
              en daar heb ik wel meer kracht door gekregen, meer dan ik d8t zelfs
              maar krijg liever meer massa dan kr8t
              zit te denken om winstroll te gaan gebruiken in mei
              maar meer daar later over
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dit is niet de anabolensectie he, dus over winstrol etc mag je niet eens praten. Jungle Warfare is eigenlijk niks meer dan troep. Als je echt een goede stack wilt hebben waar je meer massa maar vooral kracht mee kan halen kan je beter net als ik voor Mass FX i.c.m. Hyperdrol X2 gaan. Lees de revies maar eens... heb er iig tot nu toe geen negatieve over gevonden.

Comment

alri en gaspari hebben altijd wel goede spullen liggen zeer tevreden van bsn doet het ook aardig

Comment

troep altijd wel goede commentaren van jungle warfare hoort zou niet weten waarom het troep is

Comment

ik zeg ook dat ik er over denk maar meer hier later over
                      voor wie geintreseerd zijn
                      in dan bij de goeie sectie ok
                      maar zal ff lezen dat van jou ok
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ten eerste heb ik een paar negatieve verhalen over Jungle Warfare gehoord (meeste zijn inderdaad positief) ook ik was bijna overgehaald om deze product te halen. Echter zit er een enkele stof in die zeer schadelijk ''kan'' zijn. Maar eigenlijk kan je ook niet anders van Alri verwachten aangezien dit de mensen zijn die veel steroid types hebben ontwikkeld. Een goed product kan ook zo zijn nadelen hebben inclusief de stack die ik heb besteld... (Mass FX/Hyperdrol X2).

Daarom ga ik ook lekker rustig aan doen zodra ik het product heb ontvangen. Mochten er rare opmerkbare dingen gebeuren dan leg ik ze meteen ''aan de kant''. Gezondheid gaat immers boven al het andere...

Comment

zoveer ik weet zijn er 2 soorten JW.. het ouwe potje en de nieuwe

het ouwe is de verpakking groen (en bevat dianabol) bij het nieuwe is het een geheel andere formule en de verpakking is blauw en die is gewoon te bestellen bij de groothandel in NL

MAAR!!! het is nogsteeds een PH

hoe komt het dat je een PH kan bestellen bij de groothandel?? i dont know maar krijg de mijne morgen binnen + bam

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X