bcaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bcaa

wat is volgens jullie de beste merk voor bcaa? werkt het ook allemaal egt?

Ben er geen voorstander van, zie het nut niet in van 20 minuten eerdere aankomst. Drink je wei gewoon 20 minuten eerder en je zit net zo goed. Je kunt ze wellicht gebruiken om de concentratie bcaa's op te voeren, maar of het zijn geld echt waard is...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ben er geen voorstander van, zie het nut niet in van 20 minuten eerdere aankomst. Drink je wei gewoon 20 minuten eerder en je zit net zo goed. Je kunt ze wellicht gebruiken om de concentratie bcaa's op te voeren, maar of het zijn geld echt waard is...
      mocht jy 200 euro hebben deze maand om uit te geven aan suplementen..wat zou jy halen en waarom perce die

Comment

Weipoeder en rpm. Dat is het. Weipoeder voor bij het ontbijt, maakt het een stuk lekkerder en stelt je weer eerder in staat om spieren op te bouwen, en rpm omdat ik die focus en agressie lekker vind. Overigens, als je gevoelig bent voor creatine zou je die monohydraat er ook nog erbij kunnen nemen. Denk dat je dan wel heel lekker erbij zit hoor.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hmm....200 euro voor sups...

5kg Whey als dat er nog niet was. Idem voor Multivits&Mineralen met eventueel wat visolie voor de omega3. Basis sups eigenlijk die je moet hebben.

Creatine. Kijk zelf wat je wil. Dymatize Monohydraat ofzo.

BCAA's of L-Glutamine voor sneller herstel. Overschreid wel de dosering met factor 3 om de werking te merken.

ZMA. Zink is zwaar onderschat.

Daarnaast zou ik beetje kijken naar reviews en ingredient lijsten en een paar kopen die interesant lijken om te proberen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Hmm....200 euro voor sups...

ZMA. Zink is zwaar onderschat.

.
            wat bedoel je dr precies mee? ik heb bv beetje moeite om in me slaap te komen.. wat ik lees uit ervainge is dat je dr lekker van ken slapen

Comment

Er lekker van slapen is maar 1 miniscuul voordeel. Het werkt ook door op je training en tot zekere hoogte manboobs en dergelijke.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Er lekker van slapen is maar 1 miniscuul voordeel. Het werkt ook door op je training en tot zekere hoogte manboobs en dergelijke.
                das dan wel denk ik in het meest extreme geval

Comment

wat is bcaa eigenlijk? ik weet dat het voor spierbehoud is, maar dat is whey toch ook?

en is het een goede hulpmiddel om af te vallen/droog worden?

Comment

Het zijn amino's. Soort whey in poedervorm...heel simpel gezegd. BCAA's zijn spierbescherming/herstel. Tijdens afslanken wordt het gebruikt om te zorgen dat je zoveel mogelijk spieren blijft behouden.

Comment

bcaa is gewoon whey poeder, als ik het goed begrijp?
                      dus als je al whey poeder gebruikt, hoef je niet bcaa erbij te gebruiken?

Comment

aah sorry, ik heb het mn antwoord al gevonden
                        ik moet ook eerst zoeken voordat ik vragen stel die allang al beantwoord zijn
                        Thanx vr jullie geduld!

Comment

tja...zo is dat ongeveer. maar whey moet het lichaam gaan verteren. BCAA's niet die worden gebruikt en klaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X