Voedingswaarde Active Whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingswaarde Active Whey

Wat vinden jullie van de voedingswaardes / aminozuren van deze Whey :

Active Whey | Activate |

Goede prijs / kwaliteit ?

Lijkt me niks mis mee. De caseïne is ook een leuke toevoeging.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Lijkt me niks mis mee. De caseïne is ook een leuke toevoeging.

Ik zie geen caseine als ingrediënt GeneralIx (?)

Om terug te komen op de vraagsteller. Dit is een mix van whey isolaat en whey concentraat. Door deze samen te mengen komen ze tot +/- 80% eiwit. De prijs is €79,90 voor 3000gram, omgerekend €66,58 voor 2500g (meer standaard hoeveelheid).
      Ter vergelijking, bij Power Supplements krijg je 2500g whey isolaat (90% eiwit) voor €48,90.

Qua prijs is de Active whey dus bijzonder duur. Qua kwaliteit is het eiwitpercentage gemiddeld. Daarnaast kan je kijken naar de smaak, die moet erg lekker zijn wil je er zoveel geld voor betalen
      powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Dan moet je even op het labeltje kijken (gewoon dat grote zwarte "etiket"), staat rechtsboven: whey protein concentrate, calcium casseinate, etc. etc.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Dan moet je even op het labeltje kijken (gewoon dat grote zwarte "etiket"), staat rechtsboven: whey protein concentrate, calcium casseinate, etc. etc.

Best wel verwarrend dan, bovenaan staat:
          Originally posted by van de Active whey site;
          Active Whey van Activate bestaat uit de allerbeste kwaliteit micro gefiltreerde whey eiwit concentraat en whey eiwit isolaat.
          En de isolaat zit er dus niet in ??

Comment

Originally posted by peedee View Post

Active Whey | Activate |

sorry peedee...heb helemaal geen tijd gehad om erop te reageren sorry

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              sorry peedee...heb helemaal geen tijd gehad om erop te reageren sorry
              De vraag stond vast ook ergens anders dan want deze staat pas 3 kwartier open..

Comment

hij vroeg het me op msn =)

Comment

Originally posted by peedee View Post

Active Whey | Activate |

Een product dat zichzelf tegen spreekt, immers bij de info staat:
                  LET OP: Sommige andere, goedkopere 'Whey' producten bevatten goedkope vulmiddelen als caseïnaat, druivensuiker en fruitsuiker. Active Whey Protein bevat enkel zuivere whey eiwitten van de allerbeste kwaliteit!

Maar op het etiket staat wel die calcium caseïnaat vermeld.
                  Er zijn goedkopere aanbieders te vinden met een 80% pure whey eiwit en hoger, zonder calcium caseïnaat als vulmiddel.

Whey-95 Mix 2500 gram € 47.50 bevat o.a 22 aminozuren zie: Body-Food® International

Dus waarom genoegen nemen met minder, voor meer eurootjes.

Wist je dat calcium caseïnaat duurder is dan whey eiwitten, een beetje dom dan om dat als vulmiddel te gebruiken.

Comment

Typisch inderdaad. Zou het dus niet kopen.

sigpic

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                      Een product dat zichzelf tegen spreekt, immers bij de info staat:
                      LET OP: Sommige andere, goedkopere 'Whey' producten bevatten goedkope vulmiddelen als caseïnaat, druivensuiker en fruitsuiker. Active Whey Protein bevat enkel zuivere whey eiwitten van de allerbeste kwaliteit!

Maar op het etiket staat wel die calcium caseïnaat vermeld.
                      Er zijn goedkopere aanbieders te vinden met een 80% pure whey eiwit en hoger, zonder calcium caseïnaat als vulmiddel.

Whey-95 Mix 2500 gram € 47.50 bevat o.a 22 aminozuren zie: Body-Food® International

Dus waarom genoegen nemen met minder, voor meer eurootjes.

Wist je dat calcium caseïnaat duurder is dan whey eiwitten, een beetje dom dan om dat als vulmiddel te gebruiken.
                      Maar deze is dan weer met collageen hydrolisaat, is toch weer net anders dan die bovenstaande die alleen met whey gemaakt zijn. Op zich lijkt deze whey 95 mij heel interessant voor mijn pezen elasticiteit maar voor spieropbouw is het vlgns mij niet echt geschikt. Kan je mij de verhoudingen geven van de ingrediënten whey vs collageen, ben op zich wel geintereseerd voor mijn huid en pezen zeg maar. Alvast bedankT!
                      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Ik zit nog eens te kijken en zie dat de beschrijving helemaal niet klopt. Ze gebruiken de beschrijving gekopieerd van de Bodystore site : Whey Eiwit van BodyStore.nl - hoogwaardige wei eiwit shake

Vreemd verhaal!

Ik kan deze Whey een stuk goedkoper krijgen dus vandaar dat ik de vraag stelde.

Ik heb nu jouw Whey Mr. Power Supplements en die is prima te doen

Comment

Iik blijf liever bij Mdoubleyou Whey Proteine en de creatine
                          Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by komkommer View Post
                            Maar deze is dan weer met collageen hydrolisaat, is toch weer net anders dan die bovenstaande die alleen met whey gemaakt zijn. Op zich lijkt deze whey 95 mij heel interessant voor mijn pezen elasticiteit maar voor spieropbouw is het vlgns mij niet echt geschikt. Kan je mij de verhoudingen geven van de ingrediënten whey vs collageen, ben op zich wel geintereseerd voor mijn huid en pezen zeg maar. Alvast bedankT!
                            Richt je vraag aan het bedrijf dat het produceerd:
                            Body-Food® International

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                              Richt je vraag aan het bedrijf dat het produceerd:
                              Body-Food® International

Ik twijfel nog. Ik wist nog niet waar de collageen hydrolisaat van gemaakt werd, is toch van dierenhuiden enzo? Op zich dan logisch dat het helpt voor je huid. EN DAT ZOEK IK! maar toch denk 'r nog even over! Misschien stuur ik starks nog een mailtje naar dat bedrijf.
                              Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X