Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lijkt me niks mis mee. De caseïne is ook een leuke toevoeging.
Ik zie geen caseine als ingrediënt GeneralIx (?)
Om terug te komen op de vraagsteller. Dit is een mix van whey isolaat en whey concentraat. Door deze samen te mengen komen ze tot +/- 80% eiwit. De prijs is €79,90 voor 3000gram, omgerekend €66,58 voor 2500g (meer standaard hoeveelheid).
Ter vergelijking, bij Power Supplements krijg je 2500g whey isolaat (90% eiwit) voor €48,90.
Qua prijs is de Active whey dus bijzonder duur. Qua kwaliteit is het eiwitpercentage gemiddeld. Daarnaast kan je kijken naar de smaak, die moet erg lekker zijn wil je er zoveel geld voor betalen
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Een product dat zichzelf tegen spreekt, immers bij de info staat:
LET OP: Sommige andere, goedkopere 'Whey' producten bevatten goedkope vulmiddelen als caseïnaat, druivensuiker en fruitsuiker. Active Whey Protein bevat enkel zuivere whey eiwitten van de allerbeste kwaliteit!
Maar op het etiket staat wel die calcium caseïnaat vermeld.
Er zijn goedkopere aanbieders te vinden met een 80% pure whey eiwit en hoger, zonder calcium caseïnaat als vulmiddel.
Een product dat zichzelf tegen spreekt, immers bij de info staat:
LET OP: Sommige andere, goedkopere 'Whey' producten bevatten goedkope vulmiddelen als caseïnaat, druivensuiker en fruitsuiker. Active Whey Protein bevat enkel zuivere whey eiwitten van de allerbeste kwaliteit!
Maar op het etiket staat wel die calcium caseïnaat vermeld.
Er zijn goedkopere aanbieders te vinden met een 80% pure whey eiwit en hoger, zonder calcium caseïnaat als vulmiddel.
Dus waarom genoegen nemen met minder, voor meer eurootjes.
Wist je dat calcium caseïnaat duurder is dan whey eiwitten, een beetje dom dan om dat als vulmiddel te gebruiken.
Maar deze is dan weer met collageen hydrolisaat, is toch weer net anders dan die bovenstaande die alleen met whey gemaakt zijn. Op zich lijkt deze whey 95 mij heel interessant voor mijn pezen elasticiteit maar voor spieropbouw is het vlgns mij niet echt geschikt. Kan je mij de verhoudingen geven van de ingrediënten whey vs collageen, ben op zich wel geintereseerd voor mijn huid en pezen zeg maar. Alvast bedankT!
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Maar deze is dan weer met collageen hydrolisaat, is toch weer net anders dan die bovenstaande die alleen met whey gemaakt zijn. Op zich lijkt deze whey 95 mij heel interessant voor mijn pezen elasticiteit maar voor spieropbouw is het vlgns mij niet echt geschikt. Kan je mij de verhoudingen geven van de ingrediënten whey vs collageen, ben op zich wel geintereseerd voor mijn huid en pezen zeg maar. Alvast bedankT!
Ik twijfel nog. Ik wist nog niet waar de collageen hydrolisaat van gemaakt werd, is toch van dierenhuiden enzo? Op zich dan logisch dat het helpt voor je huid. EN DAT ZOEK IK! maar toch denk 'r nog even over! Misschien stuur ik starks nog een mailtje naar dat bedrijf.
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment