BCAA Liquid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAA Liquid

Hebben jullie ervaring met een vloeibare BCAA, in een hoog gedoseerde vorm.

Worden er wel aparte BCAA drankjes gebruikt, met uitsluitend BCAA + B-6 erin verwerkt. Of gebruiken jullie alleen tabletten en/of capsules....

Comment

Vanwaar de vraag als ik vragen mag? Ik neem aan dat het weer met Bodyfood te maken heeft?

Het is maar een vraag...

Comment

Gebruik noch bcaa's noch drankjes waarin ze verwerkt zitten. Zie het voordeel er niet echt van in.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Gebruik noch bcaa\'s noch drankjes waarin ze verwerkt zitten. Zie het voordeel er niet echt van in.
          Dus je gebruikt geen eiwitten, in de vorm van poeders of vloeibaar immers daar zitten ze ook in. Dus die essentiële aminozuren zijn niet nodig.

BCAA voor optimaal spierherstel!
          De afkorting B.C.A.A. staat voor de naam Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte keten Aminozuren. Deze aminozuren zijn van uitzonderlijk belang aangezien deze aminozuren essentieel zijn en als eerste wordt aangesproken door uw lichaam wanneer de koolhydraat reserves (glycogeen) dreigen op te raken.

B.C.A.A. helpt U met het opbouwen van krachtigere spieren en het verkrijgen van een groter uithoudingsvermogen. Door de optimale opname in het lichaam van eiwitten/aminozuren zorgt B.C.A.A. voor extra spiergroei.

B.C.A.A. stimuleert dus niet direct spiergroei! Het stimuleert en bevordert een snel herstel. B.C.A.A. is dus een ideale aanvulling om genoeg Branched Chain Amino Acids binnen te krijgen voor een maximaal spierherstel.

Bron: Perfect Body

Comment

Zal het wat anders formuleren speciaal voor jou. Ik gebruik geen bcaa's in vrije vorm in tabletten, noch drankjes waar de bcaa's in vrije vorm in zijn opgelost en zich nog in vrije vorm bevinden.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zal het wat anders formuleren speciaal voor jou. Ik gebruik geen bcaa\'s in vrije vorm in tabletten, noch drankjes waar de bcaa\'s in vrije vorm in zijn opgelost en zich nog in vrije vorm bevinden.
              Bedankt hé dat jij dat speciaal voor mij, het anders formuleert....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                Dus je gebruikt geen eiwitten, in de vorm van poeders of vloeibaar immers daar zitten ze ook in. Dus die essentiële aminozuren zijn niet nodig.

BCAA voor optimaal spierherstel!
                De afkorting B.C.A.A. staat voor de naam Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte keten Aminozuren. Deze aminozuren zijn van uitzonderlijk belang aangezien deze aminozuren essentieel zijn en als eerste wordt aangesproken door uw lichaam wanneer de koolhydraat reserves (glycogeen) dreigen op te raken.

B.C.A.A. helpt U met het opbouwen van krachtigere spieren en het verkrijgen van een groter uithoudingsvermogen. Door de optimale opname in het lichaam van eiwitten/aminozuren zorgt B.C.A.A. voor extra spiergroei.

B.C.A.A. stimuleert dus niet direct spiergroei! Het stimuleert en bevordert een snel herstel. B.C.A.A. is dus een ideale aanvulling om genoeg Branched Chain Amino Acids binnen te krijgen voor een maximaal spierherstel.

Bron: Perfect Body
                Heb jij niet gelezen dat je eiwitten niet mg combineren met B.C.A.A.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                  Heb jij niet gelezen dat je eiwitten niet mg combineren met B.C.A.A.
                  Ik heb gelezen dat er in eiwitten ook BCAA-s zitten, alleen zoals GeneralIx al aan geeft niet in een vrije vorm.

Ik heb ook gelezen dat je vrije vorm aminozuren niet tegelijkertijd, met eiwitten c.q melk in moet nemen.

Het blijkt dat jij het niet hebt gelezen en dat is jammer....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                    Bedankt hé dat jij dat speciaal voor mij, het anders formuleert....
                    tjaah voor jou moeten we het soms anders formuleren.. dat weet je zelf ook

Comment

ik heb van Dymatize een giga-pot staan. 500 van die dingen als het niet meer is voor 12 euro oid. 730gr per tablet

neem ze vaak voor trainingen als ik niet perfect uitkom met voeding, of na kt als ik daarna nog cardio ga doen.

veel op boards gelezen over mega-doseren. Ben er nog niet over uit of dat nou wel of niet werkt.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                        ik heb van Dymatize een giga-pot staan. 500 van die dingen als het niet meer is voor 12 euro oid. 730gr per tablet

neem ze vaak voor trainingen als ik niet perfect uitkom met voeding, of na kt als ik daarna nog cardio ga doen.

veel op boards gelezen over mega-doseren. Ben er nog niet over uit of dat nou wel of niet werkt.
                        Dat zijn dan wel heeeeeeeeeeele grote tabletten van 730 gram....

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                          tjaah voor jou moeten we het soms anders formuleren.. dat weet je zelf ook
                          Verander je naam eens in PAPEGAAI....

Comment

2,2 GR per 3 tabs.

excuus

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                              2,2 GR per 3 tabs.

excuus
                              over welke van dyamatiz heb je het kevf... is het toevallig deze
                              BCAA Complex 5050: Dymatize Nutrition Products

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X