Hebben jullie ervaring met een vloeibare BCAA, in een hoog gedoseerde vorm.
BCAA Liquid
Collapse
X
-
Gebruik noch bcaa's noch drankjes waarin ze verwerkt zitten. Zie het voordeel er niet echt van in."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGebruik noch bcaa\'s noch drankjes waarin ze verwerkt zitten. Zie het voordeel er niet echt van in.
BCAA voor optimaal spierherstel!
De afkorting B.C.A.A. staat voor de naam Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte keten Aminozuren. Deze aminozuren zijn van uitzonderlijk belang aangezien deze aminozuren essentieel zijn en als eerste wordt aangesproken door uw lichaam wanneer de koolhydraat reserves (glycogeen) dreigen op te raken.
B.C.A.A. helpt U met het opbouwen van krachtigere spieren en het verkrijgen van een groter uithoudingsvermogen. Door de optimale opname in het lichaam van eiwitten/aminozuren zorgt B.C.A.A. voor extra spiergroei.
B.C.A.A. stimuleert dus niet direct spiergroei! Het stimuleert en bevordert een snel herstel. B.C.A.A. is dus een ideale aanvulling om genoeg Branched Chain Amino Acids binnen te krijgen voor een maximaal spierherstel.
Bron: Perfect Body
Comment
-
Zal het wat anders formuleren speciaal voor jou. Ik gebruik geen bcaa's in vrije vorm in tabletten, noch drankjes waar de bcaa's in vrije vorm in zijn opgelost en zich nog in vrije vorm bevinden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostZal het wat anders formuleren speciaal voor jou. Ik gebruik geen bcaa\'s in vrije vorm in tabletten, noch drankjes waar de bcaa\'s in vrije vorm in zijn opgelost en zich nog in vrije vorm bevinden.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostDus je gebruikt geen eiwitten, in de vorm van poeders of vloeibaar immers daar zitten ze ook in. Dus die essentiële aminozuren zijn niet nodig.
BCAA voor optimaal spierherstel!
De afkorting B.C.A.A. staat voor de naam Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte keten Aminozuren. Deze aminozuren zijn van uitzonderlijk belang aangezien deze aminozuren essentieel zijn en als eerste wordt aangesproken door uw lichaam wanneer de koolhydraat reserves (glycogeen) dreigen op te raken.
B.C.A.A. helpt U met het opbouwen van krachtigere spieren en het verkrijgen van een groter uithoudingsvermogen. Door de optimale opname in het lichaam van eiwitten/aminozuren zorgt B.C.A.A. voor extra spiergroei.
B.C.A.A. stimuleert dus niet direct spiergroei! Het stimuleert en bevordert een snel herstel. B.C.A.A. is dus een ideale aanvulling om genoeg Branched Chain Amino Acids binnen te krijgen voor een maximaal spierherstel.
Bron: Perfect Body
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View PostHeb jij niet gelezen dat je eiwitten niet mg combineren met B.C.A.A.
Ik heb ook gelezen dat je vrije vorm aminozuren niet tegelijkertijd, met eiwitten c.q melk in moet nemen.
Het blijkt dat jij het niet hebt gelezen en dat is jammer....
Comment
-
ik heb van Dymatize een giga-pot staan. 500 van die dingen als het niet meer is voor 12 euro oid. 730gr per tablet
neem ze vaak voor trainingen als ik niet perfect uitkom met voeding, of na kt als ik daarna nog cardio ga doen.
veel op boards gelezen over mega-doseren. Ben er nog niet over uit of dat nou wel of niet werkt.
Comment
-
Originally posted by Kevf View Postik heb van Dymatize een giga-pot staan. 500 van die dingen als het niet meer is voor 12 euro oid. 730gr per tablet
neem ze vaak voor trainingen als ik niet perfect uitkom met voeding, of na kt als ik daarna nog cardio ga doen.
veel op boards gelezen over mega-doseren. Ben er nog niet over uit of dat nou wel of niet werkt.
Comment
-
Originally posted by Kevf View Post2,2 GR per 3 tabs.
excuus
BCAA Complex 5050: Dymatize Nutrition Products
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse