Weight Gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight Gainer

Hallo allemaal,

vandaag heb ik een pot Muscle en Weight Gainer aangeschaft, om wat kilo´s aan te komen .. ben namelijk sinds kort begonnen met fitnessen met als doel wat kilo´s aankomen. Weeg namelijk +/- 62kg .. met een lengte van 1.81. moet verandering in komen!

mijn vraag is, hoe kan ik die shakes het beste nuttigen voor de beste resultaten? Dus welke tijdstippen etc..
    En heeft iemand hier ervaring mee.. en is het gevaarijk ofzo?

Hoop dat jullie me kunnen helpe
    groeten gijs!

voor de duidelijkheid, gaat om deze emmer:

Eerst een voedingsschema maken, en wat je aan kcal tekort komt vul je aan met die shake. Kan in principe bij elke maaltijd, behalve voor het slapengaan.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoeveel kcal is 1 shake?

Je kan hem net zoals general zegt altijd nemen maar zou er zowieso eentje uur na je trainen nemen. Krijg je een lekkere dosis van alles binnen na je training.

Heb zelf van universal 3100 1 shake is 850 kcal.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Eerst een voedingsschema maken, en wat je aan kcal tekort komt vul je aan met die shake. Kan in principe bij elke maaltijd, behalve voor het slapengaan.
        bedankt voor je reactie mod!

Zou echt niet weten hoe ik mijn kcal-tekort zou kunnen bereken. Is daar een bepaalde formule voor?

Maar die shakes hebben dus geen vervelende bijwerkingen?

Comment

Originally posted by dino21 View Post
          Hoeveel kcal is 1 shake?

Je kan hem net zoals general zegt altijd nemen maar zou er zowieso eentje uur na je trainen nemen. Krijg je een lekkere dosis van alles binnen na je training.

Heb zelf van universal 3100 1 shake is 850 kcal.
          universal rox !!

Comment

dan kan je berekenen door wat je gebruikt op te schrijven vervolgens uit te rekenen hoeveel kcal je op een dag binnenkrijgt dat haal je van elkaar af en je hebt je tekort.

Heb zelf shakes van 900kcal per shake (3 scheppen mammoth2500) voor slapeng aan zou kunnen maar als je dat telang doet zou je dik/fatsig kunnen worden. al merk ik er nog niets van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X