Als u het goed had gelezen staat er duidelijk:
Collageen Hydrolisaat van huiden, voor 80% uit varkenshuiden en voor 15% uit rundersplit, dat verwerkt body-food.
Dus Body-Food werkt niet met varkenshuiden, maar met de overige 15% rundersplit.
De percentage van de eiwitten, worden door u verkeerd weergegeven.
Collageen Hydrolisaat sol-d op droge stof kan 100% bedragen.
Er zijn whey proteine isolaten tot 95% op droge stof
Er zijn whey proteine concentraten tot 90% op droge stof.
35 x 90 + 35 x 95 + 30 x 100 = 95
Eiwitten bestaan uit aminozuren, het aminozurenpatroon van dit product opgetelt = 105000 deelt door 1000 = 105.
100 gram eiwit bevat dan 100 : 105 = 95
Het is een mix van hoogwaardige producten, het blijkt mij dat er niets misleidends aan dit product is.
Hoofd bestanddeel:
Whey
Collageen Hydrolisaat sol-d
Eiwitgehalte of Aminozurenpatroon 95
Mix van diverse grondstoffen.
Productnaam:
Whey-95 Mix simpel en doeltreffend.
Ook heb ik het niet mis omtrent de varkenshuiden, immers die worden niet gebruikt, zie boven. Dus andere personen met een geloofsovertuiging, kunnen dit ook eventueel gebruiken.
Collageen Hydrolisaat van huiden, voor 80% uit varkenshuiden en voor 15% uit rundersplit, dat verwerkt body-food.
Dus Body-Food werkt niet met varkenshuiden, maar met de overige 15% rundersplit.
De percentage van de eiwitten, worden door u verkeerd weergegeven.
Collageen Hydrolisaat sol-d op droge stof kan 100% bedragen.
Er zijn whey proteine isolaten tot 95% op droge stof
Er zijn whey proteine concentraten tot 90% op droge stof.
35 x 90 + 35 x 95 + 30 x 100 = 95
Eiwitten bestaan uit aminozuren, het aminozurenpatroon van dit product opgetelt = 105000 deelt door 1000 = 105.
100 gram eiwit bevat dan 100 : 105 = 95
Het is een mix van hoogwaardige producten, het blijkt mij dat er niets misleidends aan dit product is.
Hoofd bestanddeel:
Whey
Collageen Hydrolisaat sol-d
Eiwitgehalte of Aminozurenpatroon 95
Mix van diverse grondstoffen.
Productnaam:
Whey-95 Mix simpel en doeltreffend.
Ook heb ik het niet mis omtrent de varkenshuiden, immers die worden niet gebruikt, zie boven. Dus andere personen met een geloofsovertuiging, kunnen dit ook eventueel gebruiken.
Comment