Collageen Hydrolisaat Sol-D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als u het goed had gelezen staat er duidelijk:
    Collageen Hydrolisaat van huiden, voor 80% uit varkenshuiden en voor 15% uit rundersplit, dat verwerkt body-food.

Dus Body-Food werkt niet met varkenshuiden, maar met de overige 15% rundersplit.

De percentage van de eiwitten, worden door u verkeerd weergegeven.
    Collageen Hydrolisaat sol-d op droge stof kan 100% bedragen.
    Er zijn whey proteine isolaten tot 95% op droge stof
    Er zijn whey proteine concentraten tot 90% op droge stof.
    35 x 90 + 35 x 95 + 30 x 100 = 95

Eiwitten bestaan uit aminozuren, het aminozurenpatroon van dit product opgetelt = 105000 deelt door 1000 = 105.
    100 gram eiwit bevat dan 100 : 105 = 95

Het is een mix van hoogwaardige producten, het blijkt mij dat er niets misleidends aan dit product is.

Hoofd bestanddeel:
    Whey
    Collageen Hydrolisaat sol-d
    Eiwitgehalte of Aminozurenpatroon 95
    Mix van diverse grondstoffen.

Productnaam:
    Whey-95 Mix simpel en doeltreffend.

Ook heb ik het niet mis omtrent de varkenshuiden, immers die worden niet gebruikt, zie boven. Dus andere personen met een geloofsovertuiging, kunnen dit ook eventueel gebruiken.

Comment

Originally posted by GNARF View Post
      Collageen Hydrolisaat van huiden, voor 80% uit varkenshuiden en voor 15% uit rundersplit, dat verwerkt bodyfood.

Dus BodyFood werkt niet met varkenshuiden, maar met de overige 15% rundersplit.

Er zijn whey protein isolate tot 95% op droge stof

Eiwitten bestaan uit aminozuren, het aminozurenpatroon van dit product opgeteld = 105000 deelt door 1000 = 105.

Het is een mix van hoogwaardige producten, het blijkt mij dat er niets misleidende aan dit product is.

Hoofd bestanddeel:
      Whey
      Collageen Hydrolisaat sol-d
      Eiwitgehalte of Aminozurenpatroon 95
      Mix van diverse grondstoffen.

Productnaam:
      Whey-95 Mix simpel en doeltreffend.

Ook heb ik het niet mis omtrent de varkenshuiden, immers die worden niet gebruikt, zie boven. Dus andere personen met een geloofsovertuiging, kunnen dit ook eventueel gebruiken.
      Nou dan ben je als leek toch goed op de hoogte.
      Dan zal ik zeggen kopen die handel niet zeggen kerel,en als er wat bijzonder gebeurd dan laat het ons weten.

Comment

Collageen Hydrolisaat van huiden, voor 80% uit varkenshuiden en voor 15% uit rundersplit, dat verwerkt body-food.

Dus Body-Food werkt niet met varkenshuiden, maar met de overige 15% rundersplit.
        Ja nee je hebt gelijk. Sorry want ik had de zin niet goed begrepen. Je bedoelde dat bodyfood met die 15% werkt, ik snap 'm!

Er zijn whey proteine isolaten tot 95% op droge stof

Ik kan nergens op internet vinden dat bestaat 90% eiwit whey concentraat, maar goed, ik neem van jou aan dat dat kan.

Maar nu neem ik dus die whey95 met banaan ofzo. Dan krijg ik toch dit?

4 gram bananenpoeder (?)
        33,5 gram concentraten á 90% eiwitten = 30,15 gram eiwit
        33,5 gram isolaten á 95% eiwitten = 31,83 gram eiwit
        28,5 gram collageen á 100% eiwitten = 28,5 gram eiwit

Da's 90,48 gram eiwit. Even er van uitgegaan dat je gelijk hebt met die 90%concentraat. Maar volgens mij werk jij stiekem bij hun dus je kan me vast wel van een linkje voorzien voor die concentraat! Als ik me goed heb ingelezen op internet zijn die van 30% tot 80% maximaal, correct me if I'm wrong!
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Het aminozurenpatroon van dit product opgetelt = 105000
          Hoe kan je in hemelnaam 105 gram (105000mg) aminozuren in 100 gram poeder hebben zitten ????????????????????????????????

Best wel erg hoor zo'n fout voor zo'n bedrijf. Dat vind ik dus echt niet kunnen.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
            @sakurakilla

Voor de laatste keer: Glucosamine Sulfaat wordt binnenkort verboden.

Nergens staat beschreven dat het over Callogeen Hydrolysaat Sol-D gaat.
            Toch wel spannend hé dat je er maar niet achter kan komen, wat het nu eigenlijk is. Toch wel apart dat volgens jou alleen Body-Food ermee werkt,
            hoewel vele bedrijven ermee werken in de voedingssupplementen industrie.

Het product is ook Halalfood....
            |
            |
            V

U geeft aan gelatine, dit wordt hoofdzakelijk gemaakt van botten.
            jah uh ik merk het...halafood met 80% varkenshuid

Comment

Eiwitten bestaan uit aminozuren, het aminozurenpatroon van dit product opgeteld = 105000 deelt door 1000 = 105 ( = berekenings factor )

4 gram bananenpoeder per 100 gram, mijn god wilt u zichzelf vergiftigen.
              Het zal eerder 4 gram per kilo zijn.

Maar dit kan volgens u wel:
              95 - 4 = 91 maar bij u is dit een heel ander getal (90.48).
              Volgens mijn berekeningen is 3 x 1.5 = 4.5 en geen 4.

Ik had u nog graag wat meer willen vertellen, maar volgens u maak ik fouten.
              Uit het bovenstaande en eerdere berichten, kom ik toch tot een andere conclusie.

Maar mijn tijd is helaas niet aan u besteed, ik heb getracht om het op een begrijpbare manier te vertellen.

En inderdaad ik werk o.a voor dit bedrijf in opdracht, maar ook voor andere bedrijven op de voedingssupplementen markt. Maar ik ga niet iets stiekem doen, omdat u de kanalen niet weet waar het vandaan komt.

Comment

dan kijk eens terug op de vorige pagine en stel die vraag maar aan je bedrijf...

Comment

Welke vraag bedoelt u, en welk bedrijf is van toepassing.

Comment

Eiwitten bestaan uit aminozuren, het aminozurenpatroon van dit product opgeteld = 105000 deelt door 1000 = 105 ( = berekenings factor )

4 gram bananenpoeder per 100 gram, mijn god wilt u zichzelf vergiftigen.
                    Het zal eerder 4 gram per kilo zijn.

Maar dit kan volgens u wel:
                    95 - 4 = 91 maar bij u is dit een heel ander getal (90.48).
                    Volgens mijn berekeningen is 3 x 1.5 = 4.5 en geen 4.

Ik had u nog graag wat meer willen vertellen, maar volgens u maak ik fouten.
                    Uit het bovenstaande en eerdere berichten, kom ik toch tot een andere conclusie.

Maar mijn tijd is helaas niet aan u besteed, ik heb getracht om het op een begrijpbare manier te vertellen.

En inderdaad ik werk o.a voor dit bedrijf in opdracht, maar ook voor andere bedrijven op de voedingssupplementen markt. Maar ik ga niet iets stiekem doen, omdat u de kanalen niet weet waar het vandaan komt.
                    niet om te zeuren hoor maar 100/105 is niet 95 maar 0,95

Comment

Om het nog verder te verbeteren, is het per 100 gram product 0.95
                      Volgens de gegevens op dit forum gebruikt u dit product, kunt u mij uw ervaringen mededelen. Voor wat betreft de werking ervan, is er verschil tussen andere producten ect.

Comment

Originally posted by Bodyfood site
                        Aminozuren patroon per 100 gram eiwit.

...jadajada alle aminozuren
                        En nu heb ik ze zelf ook opgeteld, en inderdaad het zijn 105000 mg (=105 gram) aminozuren.

Dus nog een keer, hoe pas ik 105 gram aminozuren in 100 gram eiwit?

Jongens, wie snapt dit? Ik niet namelijk!

Comment

Hele discussies omtrent het onderstaande product op dit forum, ik heb het gewoon opgevraagd bij Body-Food. Niks geheimzinnigs daar, als ik eens langs wou komen dan was ik op afspraak van harte welkom.

dat staat in je openingspost

waarom een afspraak maken als je in opdracht van hun werkt.

ten 2e

Als je in opdracht van hun werk. Bodyfood "sponserde" fanatic. Hij zei dat collageen hydro... een halal product was
                          jij zegt dat het voor 80% uit varkenshuid bestaat.. hoe zit dit in mekaar
                          (zie page 2 voor de quote)

Comment

Om het nog verder te verbeteren, is het per 100 gram product 0.95
                            Volgens de gegevens op dit forum gebruikt u dit product, kunt u mij uw ervaringen mededelen. Voor wat betreft de werking ervan, is er verschil tussen andere producten ect.
                            Ik vind het een goed product/prijs kwaliteit etc. maar dat wist je al ik heb het al eerder vermeld in andere topics, ik wil van de week weer nieuwe bestellen en dan ook wat fructose en dextrose maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te irriteren aan het bodyfood-concern.(is niet alleen jullie schuld )
                            Desondanks bestel ik het toch bij bodyfood, dus dat zegt wel genoeg over het product wat mij betreft.

Comment

Ten 1e: er wordt daar uitsluitend op afspraak gewerkt, staat ook op de site aangegeven, dat is ook voor mij van toepassing.

Ten 2e: staat er dat er 80% varkenshuiden worden gebruikt en 15% rundersplit en daar werkt Body-Food mee, zoals u als moslim weet is alles van het rund halal.

Dit staat ook duidelijk aangegeven op de site, waar ik u op attendeerde.
                              GME | Over Gelatine

Neemt u de moeite eens om eerst alles goed te lezen en daarna, eventueel comentaar te geven. Dan is het voor mij overzichtelijker, nu moet ik steeds dezelfde antwoorden herhalen.

Bij voorbaat alvast mijn dank.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                                Hele discussies omtrent het onderstaande product op dit forum, ik heb het gewoon opgevraagd bij Body-Food. Niks geheimzinnigs daar, als ik eens langs wou komen dan was ik op afspraak van harte welkom.

dat staat in je openingspost

waarom een afspraak maken als je in opdracht van hun werkt.

ten 2e

Als je in opdracht van hun werk. Bodyfood "sponserde" fanatic. Hij zei dat collageen hydro... een halal product was
                                jij zegt dat het voor 80% uit varkenshuid bestaat.. hoe zit dit in mekaar
                                (zie page 2 voor de quote)
                                Heeft ie een paar posts geleden al uitgelegd,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X