In Nederland mag je geen vermelding maken van voedingswaarden op basis van droge stof.
Collageen Hydrolisaat Sol-D
Collapse
X
-
Hartelijk dank voor uw opbouwende kritiek omtrent het product. Blijkt het toch dat ik de verwachtingen waar kan maken, ondanks onterechte verdachtmakingen.
Als u van mij ook geirriteerd raakt moet u dat zeker zeggen. Het is niet mijn bedoeling dat Body-Food of andere bedrijven irritatie opwekken bij u of anderen.
Comment
-
Originally posted by GNARF View PostTen 1e: er wordt daar uitsluitend op afspraak gewerkt, staat ook op de site aangegeven, dat is ook voor mij van toepassing.
Ten 2e: staat er dat er 80% varkenshuiden worden gebruikt en 15% rundersplit en daar werkt Body-Food mee, zoals u als moslim weet is alles van het rund halal.
Dit staat ook duidelijk aangegeven op de site, waar ik u op attendeerde.
GME | Over Gelatine
Neemt u de moeite eens om eerst alles goed te lezen en daarna, eventueel comentaar te geven. Dan is het voor mij overzichtelijker, nu moet ik steeds dezelfde antwoorden herhalen.
Bij voorbaat alvast mijn dank.
je haat wel telkens info over gelatine uit dezelfe bron... ook wel gegoogled naar andere bronnen waar ze postief en negatief punten hebben die je met ons kan delen
(ik weet dat die er zijn)
Comment
-
In Nederland mag je geen vermelding maken van voedingswaarden op basis van droge stof.
U heeft dat goed in uw opgenomen: Cha·peau
Die vermelding mag inderdaad niet worden vermeld op het etiket en daar staat het dan, ook niet op vermeld. In de berekening mag je wel uitgaan van de ruwe grondstof.
Comment
-
(ik weet dat die er zijn)
Bent u niet te groot voor het spelletje:
ik zie, ik zie, wat u niet zie.
Als ik mij goed herinner was u toch diegene die er niets over kon vinden, daarom ben ik dit topic gestart. Als u zich verveeld is het misschien beter om elders uw frustraties, te spuien. Het blijkt mij ook dat u diegene bent die er voor zorgt, dat anderen zich gaan irriteren.
Comment
-
Gelatine, is dat niet dat spul wat je met water kan maken en dan heb je een vaag flubberig 'toetje' dat je in de ijskast moet laten staan zodat het 'hard' wordt en dan uiteindelijk kan je het NIET beet pakken omdat het tussen je handen en vingers door glijd?
Dit dus:
Comment
-
Originally posted by GNARF View Post(ik weet dat die er zijn)
Bent u niet te groot voor het spelletje:
ik zie, ik zie, wat u niet zie.
Als ik mij goed herinner was u toch diegene die er niets over kon vinden, daarom ben ik dit topic gestart. Als u zich verveeld is het misschien beter om elders uw frustraties, te spuien. Het blijkt mij ook dat u diegene bent die er voor zorgt, dat anderen zich gaan irriteren.
als je op page 1 en 2 kijkt zie je dat ik pro's en con's gepost heb wat betreft gelatine.
jij haalt alles vanuit dezeflde bron.. zet er wat meer bronnen bij. Het negatief mag er ook bij
Comment
-
Originally posted by komkommer View PostEn nu heb ik ze zelf ook opgeteld, en inderdaad het zijn 105000 mg (=105 gram) aminozuren.
Dus nog een keer, hoe pas ik 105 gram aminozuren in 100 gram eiwit?
Jongens, wie snapt dit? Ik niet namelijk!
Er zijn 5 grammen aminozuren gespecificeerd die er NIET in zitten. Ik zou wel graag willen weten welke 5 grammen dat zijn.
Gnarf, kan je ons een link geven naar die 90% whey concentraat. Ik kan 'm echt niet vinden op internet. Welke fabrikant kan dit maken?Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Comment
-
Originally posted by http://www.supplementcentral.com/whey-protein.phpWHEY PROTEIN CONCENTRATE (WPC)
Actual protein content can vary widely from twenty-five (25) to eighty (80) percent that is a direct result of the dependence on the quality and cost.
Originally posted by http://www.sportswhey.com/science_concentrate.htm
For one thing, WPIs have a higher protein-per-serving ratio than WPCs. For every 100 grams of whey, isolate processing yields over 90 grams of protein, whereas concentrate processing only yields between 34 and 80 grams. In other words, WPIs are over 90 percent ultra-pure protein, with minimal lactose content and virtually no fat! Concentrates, on the other hand, max out at 80 percent protein,
Originally posted by http://www.sangsters.com/nlm/whey.shtml
Manufacturing a cheap basic whey powder for the food industry is easy and inexpensive; however, your finished product will have a very low protein percentage (30 percent), a high level of lactose and fat and a reduced level of the important immune-boosting microfractions that makes whey protein so desirable. So how do you choose a good quality whey protein? Well, there are several manufacturing techniques; however, most reputable companies supplying good quality whey protein use one of three types of protein: Whey Protein Concentrate 80 percent (WPC80), Ion Exchange Whey Protein Isolate (IE WPI), or Cross Flow Whey Protein Isolate (CF WPI). If manufactured properly without heating which denatures the protein, concentrates should yield approximately 80 percent protein (with a biological value between 100-300) and isolates should yield 90-92 percent protein (with a biological value between 130-160).
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Comment
-
Komkommerlink:
DI-8790
DI-8790 is a native whey protein concentrate (WPC) produced from sweet whey by low-temperature ultrafiltration and spray-drying.
The high nutritive value makes it ideally suited for infant formulas and hospital nutrition products.
Comment
-
Met deze info kom ik op een site van Arla en daar hebben ze een concentraat die lacprodan heet. Even zoeken maar dan heb je ook wat, bedankt Gnarf!Op hun site zeggen ze dat ze tot maximaal 87% kunnen komen. Je hebt iig meer kunnen vinden dan ik zo kon. Maar die 90% dat is dus niet helemaal waar. Dus die 95% in de whey-95 mix gaat ook niet lukken denk ik, ja toch?
En misschien weet jij hoeveel bananenpoeder je eigenlijk nodig hebt per kilo om een smaakje te krijgen??? Alvast bedankt!Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Comment
-
Er staat 87+2%, per batch kan het verschillend zijn.
Om dit verschil op te vangen is er aan het product o.a Taurine en L-Glutamine toegevoegd. Immers het bevat geen 18 maar 22 aminozuren, de meeste eiwtten bevatten slechts 18 aminozuren.
Omdat u het nog niet helemaal snapt, het volgende omtrent de 105 gram.
Het totale aminozurenpatroon komt hoger uit dan 100 gram, doordat zich in de afzonderlijke aminozuren water bevind.
Hoeveel bananenpoeder u moet gebruiken om een goede smaak te kunnen verkrijgen, dat hangt van de concentratie af + andere factoren u heeft o.a een drager nodig.
Ook heeft u de juiste machines nodig om het geheel optimaal te kunnen mengen, deze moeten voorkomen dat de producten warm kunnen worden.
Bij warmte worden de eiwitmoleculen van o.a de whey afgebroken, dan heeft het product geen functie meer.
Maar als u voor zichzelf gaat beginnen, informeer eens naar mijn uurtarief via pm.
Comment
-
Originally posted by GNARF View PostOmdat u het nog niet helemaal snapt, het volgende omtrent de 105 gram.
Het totale aminozurenpatroon komt hoger uit dan 100 gram, doordat zich in de afzonderlijke aminozuren water bevind.
Ik kan toch ook geen liter sinaasappelsap maken en bij de ingrediënten zetten, 1050ml puur sap per liter?
Ik geloof best dat er wat water in zit maar je kan per definitie niet de inhoud van 100 gram specificeren met iets dat bij elkaar opgeteld meer is dan die 100 gram.
Originally posted by GNARF View PostHoeveel bananenpoeder u moet gebruiken om een goede smaak te kunnen verkrijgen, dat hangt van de concentratie af + andere factoren u heeft o.a een drager nodig.
Originally posted by GNARF View PostMaar als u voor zichzelf gaat beginnen, informeer eens naar mijn uurtarief via pm.Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-